2008-09-05

呢一個中五
我要點樣挨t__t?
訓覺番學食野溫書。

經濟同華DEE坐
佢今日問記唔記得F.1坐邊
當然記得啦我-   -v
我系個好念舊GE人
之後佢系度講我後面果個
成日搵筆督督下
我記得番-_-
我唔知整到佢邊度
佢要我負責任-,-
傻仔
識左四年幾
今時今日先加佢MSN-   -"
其實我好鐘意佢架0v0
因為佢好好xd

放左學去左糖屋企
我地睇恐怖片
叫甚么月光光心慌慌嘟嘟嘟
西片來的
又系講屠殺
OK正
唔驚
都冇邊度嚇到
我諗我要再睇D變態D先得-_-
糖就嚇到搵平安包保平安
-   - 哈
佢真系UM住塊面偷偷地睇
睇到6點半

番到屋企7點LU
起勢做功課0____0
又唔知幾時再開電腦喇T_T

♥2008-09-05 10:59 PM♥

 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

♥♥« | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | ... | 428 | »♥♥