2008-09-01 十一點幾放左學 同糖去左椰林閣食野 個飯一半都食唔到-_- 之後又去左冒險樂園 下次都系去荃灣玩好喇 過幾日中史就開始小測 一路測呀測 直至測到我死亡 都唔會停-_- 會考喇小朋友 要溫書架喇/_\ 番到屋企睇左陣叮噹 迷上左- -" 跟住訓左2個幾鐘 呼 努力努力t_t ♥2008-09-01 06:31 PM♥ [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
十一點幾放左學 同糖去左椰林閣食野 個飯一半都食唔到-_- 之後又去左冒險樂園 下次都系去荃灣玩好喇 過幾日中史就開始小測 一路測呀測 直至測到我死亡 都唔會停-_- 會考喇小朋友 要溫書架喇/_\ 番到屋企睇左陣叮噹 迷上左- -" 跟住訓左2個幾鐘 呼 努力努力t_t
♥2008-09-01 06:31 PM♥ [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]