2008-09-01

十一點幾放左學
同糖去左椰林閣食野
個飯一半都食唔到-_-
之後又去左冒險樂園
下次都系去荃灣玩好喇
過幾日中史就開始小測
一路測呀測
直至測到我死亡
都唔會停-_-
會考喇小朋友
要溫書架喇/_\
番到屋企睇左陣叮噹
迷上左-   -"
跟住訓左2個幾鐘

努力努力t_t

♥2008-09-01 06:31 PM♥

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

♥♥« | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | ... | 428 | »♥♥