2008-08-25

琴日同家姐出左MK
都冇乜野買到
淨系買左支STITCH筆
1個風扇仔同發達通套
家姐試風扇果陣
捲住左我D頭髮\"/
打左結
ORZ-____-

今日番學校交功課
之後去左屯市行
買左OK多野
$$清光喇
終於有果枝筆喇
系MK睇到果隻都系原子筆
又買多枝原芯筆了
早知琴日唔買STITCH-_-
我覺得有D迫自己要STITCH GE野
系COLUMBIA買左個BOTTLE
有D後悔要左藍色/3\
甘多色俾我揀先煩呀
今日買乜都揀左超耐超耐
我自己企響樹揀都吾好意思-_-
買左BUNNY KING LU
好得意:)
好鐘意佢
番到過良景
租碟睇
好采節拍系間影相鋪隔離
如果唔系又唔記得拎相LU
今次影得幾滿意-    -v
不過d學生證仍然唔會俾人睇的
系節拍租左隻碟
佢租一套送一套
租左隻心慌慌死清光-_-
黑蚊蚊GE
都唔鬼知佢做乜
但有D鏡頭都幾NERVOUS
仲有套真的戀錯了
希望唔會系爛片啦-_-"

♥2008-08-25 05:05 PM♥

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

♥♥« | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | ... | 428 | »♥♥