2008-09-02

今日黎個大檢查
紮髻GE都要放頭髮
唔知有幾多人系電左曲呢
我呢個假天生可以走先-   -v
唔系假GE
細個真系曲架D頭髮xd
點解又系坐果個位
點解又系佢-   -
隔離行果位先生
無端端攝張紙過黎
嚇親我-_-
放學搵廖 sir
走果陣講掰掰
糖又同佢講
點知a sir問乜水-.-
唔識都講得掰掰姐
搞笑-   -v
糖好醜怪xd
宜家要出去買EC書
真系麻鬼煩
又要出去t__t
有人幫我買就好喇

♥2008-09-02 04:29 PM♥

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

♥♥« | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | ... | 428 | »♥♥