aR_hOu
暱稱: HoU◆'''
性別: 男
國家: 澳門
地區: 嘉模堂區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 4 月 23 日  星期四   晴天


' 煩 分類: 未分類

好耐都冇打blog喇,,呢排因為心情5好,,所以都冇打到..

今日派左成績表,,抄左4科,,

英文語文:49

英文作文:53

數學:53

科學:46

我計一計,,我英文今段要102分先合格-3-'

102分,,別有可能呀...所以我今年應該要補考..

頭先去左睇澳大比賽,,打決賽,,,好好睇..

但係好可惜,,輸左,,不過5緊要啦..盡左力咪得囉..

好眼訓呀..打住咁多先啦^^

發表時間:2009-04-23 11:38 PM  [ 訪客留言(21) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 4 月 15 日  星期三   晴天


' 分類: 未分類

琴日終於開始番學喇...

番到去,,,超悶,,悶到訓著左..

放學就練體能...練到超累...

我發現我d體能真係好差...

我要努力,,,我真係太差喇...

今日番到去..又去聽呀sir講聖經= ='

超悶...日日第一堂都要聽佢講聖經..

晏就同肥敏,金魚,許永豪,,細細粒上左我屋企食..

食完就番左學喇,,,晏就d堂超悶..悶死人..

放學就留左係學校,,幫社工拍禁毒宣傳短片..

金魚做導演,,我同肥敏做主角,,好好玩..哈哈^^

拍完就番左屋企lu...

發表時間:2009-04-15 10:00 PM  [ 訪客留言(21) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 4 月 13 日  星期一   晴天


番學.. 分類: 未分類

一日一日咁過去,,,聽日終於要番學..

唉,,真係5想番學,,,一番學又唸起張成績表..

過多個星期就派成績表喇,,好驚,,又5知會衰幾多科..

今日同左肥敏過左澳門睇野,,

睇睇下,,落雨= ='落到超大,,

之後hiki打俾我,,叫我去搵佢....

但係因為落雨,,所以冇去搵到...

4點幾左右,,番左氹仔,,,上肥敏屋企煮野食..

食完就番左屋企...

聽日就番學喇..今晚早d訓先^^

發表時間:2009-04-13 09:15 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 4 月 9 日  星期四   晴天


放假.. 分類: 未分類

好耐都冇打blog喇...因為冇心情打...

今日終於開始放假喇....哈哈''好開心^^

今日同左肥敏,柏柏,woody,豬豬,lam去左Neway唱k'''

唱唱下,,,,,呀Lam攬住左我隻手係到喊...

5知佢做咩冇啦啦係到喊呢??'

唱到6點幾左右,,我地就走左lu...各自歸家'''

呢排成日都冇得練波..因為學校個埸装修...

搞到我成個人懶哂,,,細隻左超多...

上個星期6,日又因為懶ga關係,,冇番澳門青年隊練波..

聽日開始,,我要開始練番波喇,,5可以再懶落去嫁喇...

就快'青年賽'喇..希望三育ga隊友努力練習啦^^

發表時間:2009-04-09 08:32 PM  [ 訪客留言(23) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 3 月 31 日  星期二   晴天


' 分類: 未分類

過多幾日就考哂試喇...

大家+油呀!!!

發表時間:2009-03-31 12:28 PM  [ 訪客留言(26) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


time =)`
好友名單