|
|
2009 年 4 月 23 日 星期四  |
| ' 煩 | 分類: 未分類 | |
好耐都冇打blog喇,,呢排因為心情5好,,所以都冇打到..
今日派左成績表,,抄左4科,,
英文語文:49
英文作文:53
數學:53
科學:46
我計一計,,我英文今段要102分先合格-3-'
102分,,別有可能呀...所以我今年應該要補考..
頭先去左睇澳大比賽,,打決賽,,,好好睇..
但係好可惜,,輸左,,不過5緊要啦..盡左力咪得囉..
好眼訓呀..打住咁多先啦^^
| | 發表時間:2009-04-23 11:38 PM [ 訪客留言(21) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 4 月 15 日 星期三  |
| ' | 分類: 未分類 | |
琴日終於開始番學喇...
番到去,,,超悶,,悶到訓著左..
放學就練體能...練到超累...
我發現我d體能真係好差...
我要努力,,,我真係太差喇...
今日番到去..又去聽呀sir講聖經= ='
超悶...日日第一堂都要聽佢講聖經..
晏就同肥敏,金魚,許永豪,,細細粒上左我屋企食..
食完就番左學喇,,,晏就d堂超悶..悶死人..
放學就留左係學校,,幫社工拍禁毒宣傳短片..
金魚做導演,,我同肥敏做主角,,好好玩..哈哈^^
拍完就番左屋企lu...
| | 發表時間:2009-04-15 10:00 PM [ 訪客留言(21) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 4 月 13 日 星期一  |
| 番學.. | 分類: 未分類 | |
一日一日咁過去,,,聽日終於要番學..
唉,,真係5想番學,,,一番學又唸起張成績表..
過多個星期就派成績表喇,,好驚,,又5知會衰幾多科..
今日同左肥敏過左澳門睇野,,
睇睇下,,落雨= ='落到超大,,
之後hiki打俾我,,叫我去搵佢....
但係因為落雨,,所以冇去搵到...
4點幾左右,,番左氹仔,,,上肥敏屋企煮野食..
食完就番左屋企...
聽日就番學喇..今晚早d訓先^^
| | 發表時間:2009-04-13 09:15 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 4 月 9 日 星期四  |
| 放假.. | 分類: 未分類 | |
好耐都冇打blog喇...因為冇心情打...
今日終於開始放假喇....哈哈''好開心^^
今日同左肥敏,柏柏,woody,豬豬,lam去左Neway唱k'''
唱唱下,,,,,呀Lam攬住左我隻手係到喊...
5知佢做咩冇啦啦係到喊呢??'
唱到6點幾左右,,我地就走左lu...各自歸家'''
呢排成日都冇得練波..因為學校個埸装修...
搞到我成個人懶哂,,,細隻左超多...
上個星期6,日又因為懶ga關係,,冇番澳門青年隊練波..
聽日開始,,我要開始練番波喇,,5可以再懶落去嫁喇...
就快'青年賽'喇..希望三育ga隊友努力練習啦^^
| | 發表時間:2009-04-09 08:32 PM [ 訪客留言(23) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 3 月 31 日 星期二  |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | »
|
|