|
|
2009 年 3 月 26 日 星期四  |
| 2009-03-26 | 分類: 未分類 | |
今朝同立子一齊番學....
番到學校,,上電腦堂,,個個都係到打機-3-'
唉,,上堂又5似上堂,,都5知似d咩....
上數學戈時,,派卷,,我得57分,,差3分都5俾埋我..真係衰..
下午就同左金魚,肥敏,大隻佬,豪仔,留左係學校食...
因為今日學校係食雞脾飯,,所以就留左係到食啦..
點知,,排隊排到我地戈時,,d雞脾飯賣哂,,我地個個都o哂咀囉..唉..
下午就上中史堂,,,測驗...份卷超易,,5出貓都可以合格..
放學就係學校到整青蛙,,整到一半,,hiki打俾我叫我去搵佢..
咁我就去左小泉搵佢啦..去到,,係咁俾人影相囉...
之後坐左一陣就走左lu...佢地去左打機,,我就番左屋企喇...
| | 發表時間:2009-03-26 07:43 PM [ 訪客留言(18) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 3 月 23 日 星期一  |
| 2009-03-23 | 分類: 未分類 | |
下個星期,,又到考試喇..
時間真係過得好快....
上一段ga考試,,就好似係琴日發生咁...
呢排好多野測,,又要練波..
真係幾辛苦嫁...唉...
打住咁多先..我要溫習...
| | 發表時間:2009-03-23 10:41 PM [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 3 月 16 日 星期一  |
| 2009-03-16 | 分類: 未分類 | |
今朝同立子番學..
佢話佢琴日俾車撞到...但係冇咩事,,
番到學校,,好悶..又係上堂落堂咁..
上下上下堂,,校長冇啦啦叫哂中文部d人入禮堂..
之後入到禮堂,,佢又5知係到講咩,,冇人聽佢講野ga''
下午就同左金魚,家琪,肥敏,呀豐,edna,kenny去左中華麵館食..
食完就番學lu,,番到學上體育堂,,考試籃球..我應該有9字頭..哈哈^^
放學,,練波,,練完波就過左澳門健身...
健完就番左屋企lu..咁就過左1日喇''
| | 發表時間:2009-03-16 11:16 PM [ 訪客留言(29) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 3 月 8 日 星期日  |
| ..... | 分類: 未分類 | |
今朝10點幾起左身,,
唸住番青年隊練波..
點知原來今日5洗練..
頂..搞到我白行一趟...
下午就同屋企人去左黃家金堡食自助餐..
食到2點左右,,就同edna去左搵ken2y飲野..
坐左陣就走左lu...
之後就同edna去睇戲...
睇'愛情故事',,,戈套野超悶'''
睇到我差小小訓著左...
睇完戲,,就同左佢周圍行下..
行到8點幾,,就去左'大家樂'食野..
食到咁上下就送左佢番屋企lu...
咁就過左一日lu^^
| | 發表時間:2009-03-08 11:32 PM [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 3 月 8 日 星期日  |
| 下雨.. | 分類: 未分類 | |
今日又落雨喇,,好煩呀..
今朝1點左右,肥敏買左d才料,,
上左我屋企一齊煮野食.好好味.
食完之後,,我就去賽波喇..
賽完波,,就同我d同學仔去左東昇打邊爐...
食到好飽飽飽飽飽飽飽飽飽...
打完邊爐就同呀豐,呀關去左食糖水,好味..
食完就同呀豐去左搵佢^^
之後坐左一陣就番左屋企lu...
| | 發表時間:2009-03-08 01:21 AM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | »
|
|