aR_hOu
暱稱: HoU◆'''
性別: 男
國家: 澳門
地區: 嘉模堂區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 3 月 26 日  星期四   晴天


2009-03-26 分類: 未分類

今朝同立子一齊番學....

番到學校,,上電腦堂,,個個都係到打機-3-'

唉,,上堂又5似上堂,,都5知似d咩....

上數學戈時,,派卷,,我得57分,,差3分都5俾埋我..真係衰..

下午就同左金魚,肥敏,大隻佬,豪仔,留左係學校食...

因為今日學校係食雞脾飯,,所以就留左係到食啦..

點知,,排隊排到我地戈時,,d雞脾飯賣哂,,我地個個都o哂咀囉..唉..

下午就上中史堂,,,測驗...份卷超易,,5出貓都可以合格..

放學就係學校到整青蛙,,整到一半,,hiki打俾我叫我去搵佢..

咁我就去左小泉搵佢啦..去到,,係咁俾人影相囉...

之後坐左一陣就走左lu...佢地去左打機,,我就番左屋企喇...

發表時間:2009-03-26 07:43 PM  [ 訪客留言(18) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 3 月 23 日  星期一   晴天


2009-03-23 分類: 未分類

下個星期,,又到考試喇..

時間真係過得好快....

上一段ga考試,,就好似係琴日發生咁...

呢排好多野測,,又要練波..

真係幾辛苦嫁...唉...

打住咁多先..我要溫習...

 

 

                                                            

 

 

 

發表時間:2009-03-23 10:41 PM  [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 3 月 16 日  星期一   晴天


2009-03-16 分類: 未分類

今朝同立子番學..

佢話佢琴日俾車撞到...但係冇咩事,,

番到學校,,好悶..又係上堂落堂咁..

上下上下堂,,校長冇啦啦叫哂中文部d人入禮堂..

之後入到禮堂,,佢又5知係到講咩,,冇人聽佢講野ga''

下午就同左金魚,家琪,肥敏,呀豐,edna,kenny去左中華麵館食..

食完就番學lu,,番到學上體育堂,,考試籃球..我應該有9字頭..哈哈^^

放學,,練波,,練完波就過左澳門健身...

健完就番左屋企lu..咁就過左1日喇''

發表時間:2009-03-16 11:16 PM  [ 訪客留言(29) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 3 月 8 日  星期日   晴天


..... 分類: 未分類

今朝10點幾起左身,,

唸住番青年隊練波..

點知原來今日5洗練..

頂..搞到我白行一趟...

下午就同屋企人去左黃家金堡食自助餐..

食到2點左右,,就同edna去左搵ken2y飲野..

坐左陣就走左lu...

之後就同edna去睇戲...

睇'愛情故事',,,戈套野超悶'''

睇到我差小小訓著左...

睇完戲,,就同左佢周圍行下..

行到8點幾,,就去左'大家樂'食野..

食到咁上下就送左佢番屋企lu...

咁就過左一日lu^^

發表時間:2009-03-08 11:32 PM  [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 3 月 8 日  星期日   晴天


下雨.. 分類: 未分類

今日又落雨喇,,好煩呀..

今朝1點左右,肥敏買左d才料,,

上左我屋企一齊煮野食.好好味.

食完之後,,我就去賽波喇..

賽完波,,就同我d同學仔去左東昇打邊爐...

食到好飽飽飽飽飽飽飽飽飽...

打完邊爐就同呀豐,呀關去左食糖水,好味..

食完就同呀豐去左搵佢^^

之後坐左一陣就番左屋企lu...

 

 

 

發表時間:2009-03-08 01:21 AM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


time =)`
好友名單