aR_hOu
暱稱: HoU◆'''
性別: 男
國家: 澳門
地區: 嘉模堂區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 12 月 10 日  星期三   晴天


' 進步 分類: 未分類

今日三育同'聖保綠,,坊眾,'打友誼賽.....

聖保綠戈埸,,大抄.....二十幾比一,,,我地二十幾,,佢地一...

哈哈''戈場做左得分王....

坊眾戈埸,,,0得分...差小小輸....

但係最後都係win左...7比3..

我ge目標..學界手球,,,頭3名...

所以三育要+油呀! ! !

 

發表時間:2008-12-10 10:38 PM  [ 訪客留言(22) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 11 月 20 日  星期四   晴天


唉'''' 分類: 未分類

琴日David仔俾人踢左'''

今日鍾丙俾人踢埋....

唉...d人,,一個一個咁走''''

都5知到左學期尾...會剩番幾多人'''

唉'''鍾丙要記得番黎搵下我地呀''

David仔...你去到大陸,,要好好讀書呀'''

發表時間:2008-11-20 08:21 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 11 月 12 日  星期三   晴天


' 友誼賽 分類: 未分類

今日同坊眾打友誼賽....

我地win左'''''但係我同肥敏0得分..

一開始,,我同佢都5開心''''

但係我番到屋k...我係到唸...得5得到分''真係咁重要??''

唉'''我覺得5係咁重要姐'''win左咪得囉..

我下個星期戈場,,,一定會+油嫁'''

哈哈^^  同埋..我今日生日呀''''好多人同我講生日快樂..多謝你地'''

原來...澳大d人重記得我嫁'''哈哈^^

發表時間:2008-11-12 10:28 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 11 月 11 日  星期二   晴天


' 好好訓 分類: 未分類

今日d堂好悶''''

我差5多堂堂都係到訓...哈'''

今日練波戈時..發覺自己射波有番力喇'''

希望聽日個比賽,,,打好d啦'''

大家要+油呀''''

發表時間:2008-11-11 11:37 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 11 月 10 日  星期一   晴天


好累呀........ 分類: 未分類

 今日練波時間長左.....

練到我地死死下咁'''''好累...

呀sir今日發脾4話肥敏.....笑死我'''

肥敏係咁做7野.....哈哈'''''

星期3又有比賽喇''''有d驚....會0得分...

希望星期3戈場比賽,,大家都打好d啦''''

發表時間:2008-11-10 11:04 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


time =)`
好友名單