|
|
2008 年 12 月 10 日 星期三  |
| ' 進步 | 分類: 未分類 | |
今日三育同'聖保綠,,坊眾,'打友誼賽.....
聖保綠戈埸,,大抄.....二十幾比一,,,我地二十幾,,佢地一...
哈哈''戈場做左得分王....
坊眾戈埸,,,0得分...差小小輸....
但係最後都係win左...7比3..
我ge目標..學界手球,,,頭3名...
所以三育要+油呀! ! !
| | 發表時間:2008-12-10 10:38 PM [ 訪客留言(22) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 11 月 20 日 星期四  |
| 唉'''' | 分類: 未分類 | |
琴日David仔俾人踢左'''
今日鍾丙俾人踢埋....
唉...d人,,一個一個咁走''''
都5知到左學期尾...會剩番幾多人'''
唉'''鍾丙要記得番黎搵下我地呀''
David仔...你去到大陸,,要好好讀書呀'''
| | 發表時間:2008-11-20 08:21 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 11 月 12 日 星期三  |
| ' 友誼賽 | 分類: 未分類 | |
今日同坊眾打友誼賽....
我地win左'''''但係我同肥敏0得分..
一開始,,我同佢都5開心''''
但係我番到屋k...我係到唸...得5得到分''真係咁重要??''
唉'''我覺得5係咁重要姐'''win左咪得囉..
我下個星期戈場,,,一定會+油嫁'''
哈哈^^ 同埋..我今日生日呀''''好多人同我講生日快樂..多謝你地'''
原來...澳大d人重記得我嫁'''哈哈^^
| | 發表時間:2008-11-12 10:28 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 11 月 11 日 星期二  |
| ' 好好訓 | 分類: 未分類 | |
今日d堂好悶''''
我差5多堂堂都係到訓...哈'''
今日練波戈時..發覺自己射波有番力喇'''
希望聽日個比賽,,,打好d啦'''
大家要+油呀''''
| | 發表時間:2008-11-11 11:37 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 11 月 10 日 星期一  |
| 好累呀........ | 分類: 未分類 | |
今日練波時間長左.....
練到我地死死下咁'''''好累...
呀sir今日發脾4話肥敏.....笑死我'''
肥敏係咁做7野.....哈哈'''''
星期3又有比賽喇''''有d驚....會0得分...
希望星期3戈場比賽,,大家都打好d啦''''
| | 發表時間:2008-11-10 11:04 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | »
|
|