aR_hOu
暱稱: HoU◆'''
性別: 男
國家: 澳門
地區: 嘉模堂區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 2 月 24 日  星期二   晴天


解剖.. 分類: 未分類

今日上午d堂超悶...

5係英文,,就地理'''悶死人

下午就同金魚去左喜喜食野...

好味^^食完就番左學lu..

下午就上科學堂,,超正,,

戈堂我地做實驗,, 解剖青蛙..

好好反,,咁大過仔第1次劏青蛙,,

我地張隻青蛙d內臟拎哂出黎,,

再剪佢層皮,,好似好殘酷咁..

不過真係好好反..哈哈^^

發表時間:2009-02-24 07:16 PM  [ 訪客留言(30) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 2 月 19 日  星期四   晴天


0.0 分類: 未分類

琴日派左成績表...

唉,,好差..衰7科..

英文得四十幾分..

不過操行就好左...

上段D+,,今段有c呀..

我2經下定決心,,

做過好學生,,追番d成績..升上中三!

 

發表時間:2009-02-19 09:49 AM  [ 訪客留言(16) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 2 月 9 日  星期一   晴天


勝利... 分類: 未分類

今日係最後一埸學界手球...

雖然係win左,,但係我打得好差..

5知點解,,呢2埸比賽我都無狀態,,好似發緊夢咁..

唉,,我要努力呀..

下個月就係澳門青小年隊ge選拔喇..

三育得2個人有資格去選拔炸..我同我個fd

所以我要+油努力,,為選拔做好準備..

 

發表時間:2009-02-09 10:58 PM  [ 訪客留言(23) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 2 月 6 日  星期五   晴天


又輸... 分類: 未分類

今日係第2場手球學界...

三育對聖記2隊,,16比15..輸左..

唉,,又輸..今場我真係打得好差..

係咁走步,,,都5知自己做咩野..

今場教練都對我好失望..

不過都過左去,,下場對庛道..

希望可以win,,打住咁多先..bye

發表時間:2009-02-06 11:20 PM  [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 1 月 25 日  星期日   晴天


新年 x) 分類: 未分類

今日同屋企人去左食團年飯,,,收左好多利是;  haaha  =D

後日就同屋企人去1個星期Ger台灣旅行,  好開心ah!

唔知台灣好唔好玩Ger呢.?!   呵呵

近期天氣開始凍拉. 大家記得著多件衫ah'''!

係Le到祝大家;;; 牛年快樂. 心想事成!   xd

Le篇bl0g由Wai2代打` xd

發表時間:2009-01-25 11:04 PM  [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


time =)`
好友名單