|
|
2009 年 2 月 24 日 星期二  |
| 解剖.. | 分類: 未分類 | |
今日上午d堂超悶...
5係英文,,就地理'''悶死人
下午就同金魚去左喜喜食野...
好味^^食完就番左學lu..
下午就上科學堂,,超正,,
戈堂我地做實驗,, 解剖青蛙..
好好反,,咁大過仔第1次劏青蛙,,
我地張隻青蛙d內臟拎哂出黎,,
再剪佢層皮,,好似好殘酷咁..
不過真係好好反..哈哈^^
| | 發表時間:2009-02-24 07:16 PM [ 訪客留言(30) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 2 月 19 日 星期四  |
| 0.0 | 分類: 未分類 | |
琴日派左成績表...
唉,,好差..衰7科..
英文得四十幾分..
不過操行就好左...
上段D+,,今段有c呀..
我2經下定決心,,
做過好學生,,追番d成績..升上中三!
| | 發表時間:2009-02-19 09:49 AM [ 訪客留言(16) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 2 月 9 日 星期一  |
| 勝利... | 分類: 未分類 | |
今日係最後一埸學界手球...
雖然係win左,,但係我打得好差..
5知點解,,呢2埸比賽我都無狀態,,好似發緊夢咁..
唉,,我要努力呀..
下個月就係澳門青小年隊ge選拔喇..
三育得2個人有資格去選拔炸..我同我個fd
所以我要+油努力,,為選拔做好準備..
| | 發表時間:2009-02-09 10:58 PM [ 訪客留言(23) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 2 月 6 日 星期五  |
| 又輸... | 分類: 未分類 | |
今日係第2場手球學界...
三育對聖記2隊,,16比15..輸左..
唉,,又輸..今場我真係打得好差..
係咁走步,,,都5知自己做咩野..
今場教練都對我好失望..
不過都過左去,,下場對庛道..
希望可以win,,打住咁多先..bye
| | 發表時間:2009-02-06 11:20 PM [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 25 日 星期日  |
| 新年 x) | 分類: 未分類 | |
今日同屋企人去左食團年飯,,,收左好多利是; haaha =D
後日就同屋企人去1個星期Ger台灣旅行, 好開心ah!
唔知台灣好唔好玩Ger呢.?! 呵呵
近期天氣開始凍拉. 大家記得著多件衫ah'''!
係Le到祝大家;;; 牛年快樂. 心想事成! xd
Le篇bl0g由Wai2代打` xd
| | 發表時間:2009-01-25 11:04 PM [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | »
|
|