從前童話終於給你親手破滅.....第一日識你已經係我既錯.."
得喇~我自動彈開 ok未!?
aesopl08493
暱稱: 榮少
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
前所未有的開心
我好清楚自己做緊乜
永遠的...失敗者
真係好累-_-
仲有2日咋
文章分類
全部 (27)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 27
留言總數: 157
今日人氣: 1
累積人氣: 916
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 8 月 29 日  星期三   晴天


真係可以咁樣!?!? 分類: 未分類

前晚同琴晚都無打到blog因為打機打得太夜喇~

無計喇~鬼叫隻亂又開番咩~~~

講起隻亂又興興地~個kai子gm又唔知改左d咩~搞到回潮,正一.......XD"

琴晚又4點幾先訓,唉,都唔知番學既時候點,,,,

真係煩,番學又煩,放假又煩,其實放假唔係唔好,只不過放假無野做又變到好似好悶~~

呢幾日都無去你地度留言,sor丫下~留返保數~~

琴日配左新眼鏡~揀左唔係好耐,不過就要等佢整,不過好快就整完喇,去左行旺角~

行完就去囉眼鏡~行行下入左一間感覺上唔係幾好既麵鋪到食麵~

不過都唔錯,又平又幾好食~真係下次配眼鏡都要去果度食多一次~XD 

琴日打打下機我老豆遼我去飲茶~應該係叫飲夜茶~咁我又有D肚餓既~都想去~

咁我掛完機就換衫喇~跟住我出到去,佢走左去訓教囉...............................................

搞到我換哂衫又唔知點咁,成個傻仔咁XD ~

跟住又換番衫繼續打機~打到4點鍾到喇~岩岩好升完個LV ~

咁就訓喇~不過訓極都訓唔著~唔知點解~眼光光~等天光...."

真係悶到爆~但係又唔想打BLOG,因為打字太嘈~(無計喇~我打字又快又準,難免會有D聲音XD)~

配果副眼鏡係黑色既~我之前果副白色既,我都覺得自己帶白色眼鏡唔好睇~~~~

所以轉番帶黑色~遲下影相轉左個頭像佢先~~~

仲有4日就要返學喇~但係我都仲未染番個頭,聽日去染番佢先~~

不過一染番黑就會好假髮FEEL~

所以要早幾日~染番黑,等佢無咁假~~~

襯現家仲係啡色就要影多幾張相~

唔係又要等下年~~~

呢個暑假過得好無聊~

比人話自戀TIM~不過我都覺得自戀唔係唔好既~但係要有個限度既~好似龍仔呢D咁樣呢....就真係唔掂喇~~~

自戀程度....10分~佢有個blog架(www.qooza.hk/davidtin23) (ww.xanga.com/davidtin23)

得閒上去睇下佢d自拍照~型到爆~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

呢個暑假仲未去溜冰......"

真係好鬼想去溜冰~但係又無人去,無計喇,佢地見到既華麗溜冰技術~會自卑...所以唔去都無咩所謂~~~~XD~

現家唱緊K,原本話有2條女架∼不過龍仔又比人放左飛機囉,搞到我出左黎又唔知點咁....."""

某某已經解番我Msn喇~不過我hi親佢都唔認我既~咁你解封我做咩姐!?

不如唔好解喇~見唔到你上線咪仲好~搞咁多野,(Many Fish)~~~~

其實你想點先~~無人叫你解架~你唔解都無所謂架~~

無謂愈搞愈煩喇~你個心諗緊咩我真係唔想知~

但係唔好再搞埋d無無謂謂既野喇~~~~唔該~~

~~路過既留cm呀~~~呢幾日我會留返比你地架喇XD~~~~~