今日1點幾就醒左,龍同家裕搵我去睇戲,睇導火線,都幾好睇,打鬥場面都幾多,不過套戲入面...古天樂原來係癈既,
成套戲,有冇佢都可以話無所謂,不過佢都有少少搞gag位既,少少囉,唔係多,但係佢唔揪得既,比人打到腳都斷埋(無言)
完全估唔到古天樂係入面係咁,形像破壞哂,Orz
睇完戲之後,裕話去旺角買本書,整餅比佢條仔食,咁龍陪佢去,咁我當然陪龍去架喇,去到都揀本書揀左半個鍾...
其實佢係鍾意你,你整咩佢食都係咁鍾意架喇,唔洗專登話去整d咩既,2個人一齊,最緊要都係開心∼/\/\
跟住龍就話搭小巴,因為龍要趕住返屋企,搞到去左旺角都無時間行下~不過唔緊要,又係八字金句:(總有機會架)
就黎返學啦,唔知小長今同佢條仔點呢,不過點都好,希望佢地無事啦,呵∼
返到屋企,搞左好耐,都係決定食kfc,(煩)一早食咪搞掂,又要呢樣又果樣,搞到9點幾先食,餓死人咩∼
最尾都算食到,咁就算喇∼
極盲目地愛,無防範地愛∼
瞞著我都感到應該∼!?
|