我真的受傷了...中情毒,估唔到我竟然會掛住佢..!?
今日3點幾先起身,呀哥已經放左工,所以無得用電腦~就成日係度睇電視,陰公,睇左成日電視,睇左5次新聞報導,
搞到我識背咁制,跟住6點幾果陣,無野做,人一無野做就訓教架喇,正所謂民以食為天,我也不例外,所以我訓左教....
訓到8點正!起身,睇同事三分親,正,樓華扮maymay,人妖到...完全係笑到唔識停...
今晚就食粥同抄米粉,清下腸胃都好∼ d野都幾好食,唔錯,跟住又係睇電視啦...睇盜海奇兵,跟住就歲月風雲,最緊要進步...唉,悶到想嘔。
聽家裕講佢今日會整蛋糕比佢個男性朋友食,希望佢成功啦∼不過都應該無咩問題既,大家根本都愛大家,只不過係邊個開口先咁解姐,我會幫你祈禱架喇,加油!!
現家已經係4點幾...我又未訓,亂個ser又short撚左,入唔番,唉...算喇∼唔訓都無野做架喇∼
比我發個春夢爽下就好喇∼呵呵,唔傾了,訓∼
|