從前童話終於給你親手破滅.....第一日識你已經係我既錯.."
得喇~我自動彈開 ok未!?
aesopl08493
暱稱: 榮少
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
前所未有的開心
我好清楚自己做緊乜
永遠的...失敗者
真係好累-_-
仲有2日咋
文章分類
全部 (27)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 27
留言總數: 157
今日人氣: 29
累積人氣: 1025
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 8 月 17 日  星期五   晴天


我真的受傷了..... 分類: 未分類

我真的受傷了...中情毒,估唔到我竟然會掛住佢..!?

今日3點幾先起身,呀哥已經放左工,所以無得用電腦~就成日係度睇電視,陰公,睇左成日電視,睇左5次新聞報導,

搞到我識背咁制,跟住6點幾果陣,無野做,人一無野做就訓教架喇,正所謂民以食為天,我也不例外,所以我訓左教....

訓到8點正!起身,睇同事三分親,正,樓華扮maymay,人妖到...完全係笑到唔識停...

今晚就食粥同抄米粉,清下腸胃都好∼ d野都幾好食,唔錯,跟住又係睇電視啦...睇盜海奇兵,跟住就歲月風雲,最緊要進步...唉,悶到想嘔。

聽家裕講佢今日會整蛋糕比佢個男性朋友食,希望佢成功啦∼不過都應該無咩問題既,大家根本都愛大家,只不過係邊個開口先咁解姐,我會幫你祈禱架喇,加油!!

現家已經係4點幾...我又未訓,亂個ser又short撚左,入唔番,唉...算喇∼唔訓都無野做架喇∼

比我發個春夢爽下就好喇∼呵呵,唔傾了,訓∼