今日1點幾起左身,因為呀光打黎話我知20號唱k...所以比佢嘈醒左,哈,訓少d都好既,
眾人皆醉我獨醒
起身之後就當然係升lv啦,隻亂,跟住一睇,真係仆你個街,6轉,6000點,無哂^_^",個白痴Gm唔知搞左d乜柒.......
6轉無哂,當然係正啦,通左成個禮拜頂既6轉,一個唔該無撚哂,真係多撚謝你囉Gm,見到隻0轉既癈人...我係度諗
呢隻角色我架咩?我果隻唔係應該好勁揪架咩?跟住我覺得好撚柒無奈,個心有d流眼淚既feel,我隻眼就無野,
換個角色扮感慨,別在我面前說應該
唉...再講起呢隻game都無謂,真係遼起我太多太多傷心事
今日家裕返左黎,佢去完3日camp,佢好似玩得幾開心,咁咪好,做人不外乎玩架姐,所以,乜都玩左先,後生仔,有既係時間同青春∼
我知道你我都沒有錯,只是忘了怎樣退後
我發覺左樣野,blog係好少人睇,xanga就唔同,又多女,不過唔緊要啦,要睇既,自然有人睇∼
8點幾...仲末有飯食,餓死人...睇黎我呢獲都可以瘦番3.2磅。
唔該,行開,誰說過我很可愛!?
|