從前童話終於給你親手破滅.....第一日識你已經係我既錯.."
得喇~我自動彈開 ok未!?
aesopl08493
暱稱: 榮少
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
前所未有的開心
我好清楚自己做緊乜
永遠的...失敗者
真係好累-_-
仲有2日咋
文章分類
全部 (27)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 27
留言總數: 157
今日人氣: 37
累積人氣: 994
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 6 月 16 日  星期六   晴天


2007-06-16 分類: 未分類

今日訓到3點幾先起身=.=~一起身坐左陣,龍打比我問我得唔得閒,陪佢出去行下=.=咁佢就上左我屋企等我換衫~

果陣時同小長今Msn緊架嗎=.= 無啦啦叫人同佢行街,不過我都想出街行下既,,咁就同佢去深水步,諗住去黃金既...點知就去左

鴨遼街-.-行左陣,食左串牛雜-.-跟住上左西九龍中心啦,睇人溜冰@@(我好想溜冰呀~有冇人一齊去呀@@?)

同埋一路行吸下女咁-.-冇咩靚~

行下左好耐~又同佢上左最頂果間遊戲機中心到行-.- 癲架果度,8蚊一鋪頭d......竟然仲有人玩囉-.- o咀

d機比起新浦光.,,貴2.3倍~-.-點玩得落手丫,睇左陣,走左~落番去下面~@@見到棉花糖,就買左黎食-.-

勁Q大支BO=.=睇下123

我一啖咬左落去-.-

kaka~跟住我地就去左黃金啦~

去到黃金既門口,我已經殺左支棉花糖了=.=v

行到入黃金睇左陣Game同 睇人打will-.-

行到7點5到就同龍塔地鐵番屋企,番到屋企竟然冇-.- 7點8啦!!竟然冇人=.=

跟住8點佢地就番到黎,煮完飯8點4,我好快食完就落左街搵鋒佢地打波~打左陣-.-冇咩力就番左上屋企lu~~哈哈