今日訓到3點幾先起身=.=~一起身坐左陣,龍打比我問我得唔得閒,陪佢出去行下=.=咁佢就上左我屋企等我換衫~
果陣時同小長今Msn緊架嗎=.= 無啦啦叫人同佢行街,不過我都想出街行下既,,咁就同佢去深水步,諗住去黃金既...點知就去左
鴨遼街-.-行左陣,食左串牛雜-.-跟住上左西九龍中心啦,睇人溜冰@@(我好想溜冰呀~有冇人一齊去呀@@?)
同埋一路行吸下女咁-.-冇咩靚~
行下左好耐~又同佢上左最頂果間遊戲機中心到行-.- 癲架果度,8蚊一鋪頭d......竟然仲有人玩囉-.- o咀
d機比起新浦光.,,貴2.3倍~-.-點玩得落手丫,睇左陣,走左~落番去下面~@@見到棉花糖,就買左黎食-.-
勁Q大支BO=.=睇下
我一啖咬左落去-.-
kaka~跟住我地就去左黃金啦~
去到黃金既門口,我已經殺左支棉花糖了=.=v
行到入黃金睇左陣Game同 睇人打will-.-
行到7點5到就同龍塔地鐵番屋企,番到屋企竟然冇-.- 7點8啦!!竟然冇人=.=
跟住8點佢地就番到黎,煮完飯8點4,我好快食完就落左街搵鋒佢地打波~打左陣-.-冇咩力就番左上屋企lu~~哈哈
|