好耐無打日記,哈,唔知點解,打親日記一係好開心,一係灰撚到爆,不過無咩所謂啦。
開心既係,升到班,不過我預左既~哈哈,唔開心...?無掛,對我黎講,我唔識分bo,
唔識分仲好,起碼知道自己唔會再仆街丫嗎。
~二種人~
未夠愛你 才會與你擁抱
抱過你才沒法離開你
吻過你而未愛你多好
但我早知跟你共舞
不等於愛慕
就算開心不要傾心得太早
痛著愛 笑著吻
你共我是兩種人
偏偏一抱緊你就比世上情人還吸引
痛著愛 笑著吻
吻盡也沒法令愛發生
即使可以跟你互相開心得痛心
仍可以 不相襯
為了愛你才要與你別離
放棄以前讓我抱緊你
抱你以前別說對不起
讓記憶比心碎完美
分手的氣味
亦要好得足夠身心都記起
吻錯你也是另一種結果
仍能為了愛你而沉痛過
總較無情甜得多
聽完之後,我個人真係醒左...
今次真係醒,唔會再訓......
講番今日,去左唱K,4條友,無無聊聊咁就玩左成日,唔係唱K唱左成日,唱完就去左影貼紙相,影貼紙相搞左成2粒幾鍾,等果
部垃圾相機,勁耐都唔出張相,原來入面無哂(貼紙),我都未試過一日影3次貼紙相架,哈哈,感覺唔錯,不過好少有我份,
哼∼我重質不重量。番到屋企,升左陣LV,升到185,已經累到真係趴街,跟住頂唔順,去左訓,訓到10點幾先起身,
飯都冇食,現家就食緊芝麻糊,甜到...食完碗芝麻糊,我諗我應該知道自己要做d。
|