琴日又唔記得打...
今日保番喇~..
琴日一起身,龍打比我問我落唔落去食lunch,咁我無所謂咁就去左喇,原本話食50嵐既∼點知就轉左去吉野家,可能50嵐太貴掛
其實吉野家我都唔係太想食,因為前幾日先至食完,但係佢地又到哂,咁無所謂啦,吉野家就吉野家喇∼
食完之後,光問我係咪去睇戲,但係龍佢地又無錢,咁就話唔睇喇,出去行下街算喇∼
咁我地就去左尖沙咀行,搭架5c去...搭左勁耐,搭到想嘔囉-__-...
去到之後,我地就周圍行,行左勁耐,跟住去左海旁,坐左係果度,吹左陣海風,感覺好正,煩腦好似突然間無哂,咁同班fd坐左係果度,都有1粒鍾啦我估,感覺真係難以形容.."大家不防去試下XD~
跟住我地走果陣時,原本搭地鐵既,點知有2條友話搭番5C -.-....
唉,是但喇,5C就5C啦-.-點知.....又係搭到想嘔.."
CM呀-__-"
|