從前童話終於給你親手破滅.....第一日識你已經係我既錯.."
得喇~我自動彈開 ok未!?
aesopl08493
暱稱: 榮少
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
前所未有的開心
我好清楚自己做緊乜
永遠的...失敗者
真係好累-_-
仲有2日咋
文章分類
全部 (27)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 27
留言總數: 157
今日人氣: 5
累積人氣: 1001
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 8 月 24 日  星期五   晴天


煩腦一掃而空 分類: 未分類

琴日又唔記得打...

今日保番喇~..

琴日一起身,龍打比我問我落唔落去食lunch,咁我無所謂咁就去左喇,原本話食50嵐既∼點知就轉左去吉野家,可能50嵐太貴掛

其實吉野家我都唔係太想食,因為前幾日先至食完,但係佢地又到哂,咁無所謂啦,吉野家就吉野家喇∼

食完之後,光問我係咪去睇戲,但係龍佢地又無錢,咁就話唔睇喇,出去行下街算喇∼

咁我地就去左尖沙咀行,搭架5c去...搭左勁耐,搭到想嘔囉-__-...

去到之後,我地就周圍行,行左勁耐,跟住去左海旁,坐左係果度,吹左陣海風,感覺好正,煩腦好似突然間無哂,咁同班fd坐左係果度,都有1粒鍾啦我估,感覺真係難以形容.."大家不防去試下XD~

跟住我地走果陣時,原本搭地鐵既,點知有2條友話搭番5C -.-....

唉,是但喇,5C就5C啦-.-點知.....又係搭到想嘔.."

CM呀-__-"