勁悶囉今日,都無咩想打tim..
不過開心既就係,之前隻亂,現家開番,入得番,不過d人已經30幾轉...
追都追唔番,仲新出左227技,咁我都學哂3招黎玩,都幾靚丫,不過就唔會再升落去
仲有成20幾轉要升..真係難左d,得閒我會入去玩下既~呵呵
大大後日應該會去溜冰,我暑假點都要溜一次冰架喇,不過都有3,4年無溜,
唔知再溜番會點呢...可能一入到個場到就一仆一碌.."XD
就黎開學,除左要染番黑個頭之外,仲有好多野要汁,包括我自己既心情,可能仲未定落黎,仲係度玩緊XD~
仲有2本書未有..書局都仲未有,到左開學都無就死了XD"
仲好tim,讀少2本書~kaka~
雖然距離番學既日子都仲有少少時間,但係都要開始收拾心情~
各位要番學既人都要快d收拾心情,唔係到左開學個心都仲玩緊-___-
留cm喔@@"
|