從前童話終於給你親手破滅.....第一日識你已經係我既錯.."
得喇~我自動彈開 ok未!?
aesopl08493
暱稱: 榮少
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
前所未有的開心
我好清楚自己做緊乜
永遠的...失敗者
真係好累-_-
仲有2日咋
文章分類
全部 (27)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 27
留言總數: 157
今日人氣: 24
累積人氣: 981
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 8 月 25 日  星期六   晴天


好悶既一日..... 分類: 未分類

勁悶囉今日,都無咩想打tim..

不過開心既就係,之前隻亂,現家開番,入得番,不過d人已經30幾轉...

追都追唔番,仲新出左227技,咁我都學哂3招黎玩,都幾靚丫,不過就唔會再升落去

仲有成20幾轉要升..真係難左d,得閒我會入去玩下既~呵呵

大大後日應該會去溜冰,我暑假點都要溜一次冰架喇,不過都有3,4年無溜,

唔知再溜番會點呢...可能一入到個場到就一仆一碌.."XD

就黎開學,除左要染番黑個頭之外,仲有好多野要汁,包括我自己既心情,可能仲未定落黎,仲係度玩緊XD~

仲有2本書未有..書局都仲未有,到左開學都無就死了XD"

仲好tim,讀少2本書~kaka~

雖然距離番學既日子都仲有少少時間,但係都要開始收拾心情~

各位要番學既人都要快d收拾心情,唔係到左開學個心都仲玩緊-___-

留cm喔@@"