哈,好快就到左考科學既日子啦=.=真係有d驚架,因為我應承左陳Sir,科學至少要合格架嗎,我做完份卷,都覺得滿意,至少挑戰題我都識寫一個先啦哈哈~
琴晚真係溫左好耐,關於耳仔果一課,背哂佢點樣運作,入面有d乜,但係今日竟然出得2題..仲要係唔洗溫都識既,早知唔放咁多時間落去耳仔到啦XD,不過,一早就就冇黑衣啦~
就係琴日既下午,我好無聊同好少有咁開左個電視,見到做咁一套卡通,叫做"動物橫町" 入面D卡通公仔好得意,連我都著左迷,仲上網去搵佢地D相,我諗我真係愛上左套卡通=.=
睇到6點就做完,跟住上溫書架啦,不過周公急Call,=.=冇計,又有d想捉棋,就同周公去左捉棋=.=捉到8點起身食飯-.-心諗.死啦,未溫書,就"扮扮聲"走去囉本書溫,溫到1點半=.=~ 好彩都算記得。哈哈
今日考完科學放左就同左佢地打機,照慣例,一勝一負啦,不過我地輸第二場係因為佢地自選,,仲要團戰英,唉,算啦,唔計呢d
我地都嬴左一場就算數喇~唔係就一定上數架啦XD
跟住就同龍番左屋企,我打左陣機,鋒打黎問我去唔去遊水,我去都唔係遊架,仲有我都唔識遊,我去到都係吸女架啦,咁我就照去,今日..冇咩女,唉..玩玩下既時間,有條女@@撞到 Leung柱,仲講左句"Sor" @@ 哇,即刻遊埋去睇上咩樣啦,點知-.-佢疾速爆走左勁遠囉.
正所謂有緣千里能相見,我地又係中池到見面@@今次見到佢正面,.個樣都唔差既,算喇,我都冇想識佢既意思-.-只不過好奇姐
經過小長今一次,我發覺自己對溝女真係唔夠大膽,可能啦,我天生就係種咁既人...