從前童話終於給你親手破滅.....第一日識你已經係我既錯.."
得喇~我自動彈開 ok未!?
aesopl08493
暱稱: 榮少
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
前所未有的開心
我好清楚自己做緊乜
永遠的...失敗者
真係好累-_-
仲有2日咋
文章分類
全部 (27)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 27
留言總數: 157
今日人氣: 23
累積人氣: 980
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 6 月 13 日  星期三   晴天


唉.今日數學,聽日英文.. 鬱悶 分類: 未分類

@@今日數學...唔洗問,我都係唔識-.-,不過我有試去做啦當然,做下做下...訓埋教...

咁就一個鍾,跟住第2次,mc@@都好d,起碼有得用鉛筆轉下,點知有50題,轉都轉到手軟啦,我決定去做,

囉起部計數機,就禁禁禁,禁禁禁完都係唔明,跟住 再禁禁禁,又比我撞到個答案@@

咁就禁禁禁左成粒鍾,做哂50題,我諗我有20題岩既..呵呵XD

吳Sir金句:【自古成功在嘗試】..哈哈,我終於明點解啦@@

琴晚好多人黎左我屋企食飯,食完我就拿拿聲返入room,癈是聽佢地九up一大輪野啦..

佢地講到11點幾先走,終於有教訓,不過我都一點先訓得著..唉...

放左學之後@@,去左打機,同王志傑佢地玩信長啦,第一場,因為...因為...唔知做乜九,輸得好樣衰

不過,我地決定玩膠@@,全部人吹箭,吉地@@,殺到對面都驚驚地@@

最尾都係輸∼到第二場,哈,我地全v,比我v到隻秀滿,係下路同8字,屠殺王志傑x呀軒..爽A_A

殺到佢地走哂佬-.-大戰一輪,我地緊係嬴啦-.- 最尾我殺22死6,(好似) XDD

    琴晚無啦啦記番隻歌...就係"你老豆索K"

比D歌詞你地睇啦@@

Everyone say HEY~

點解香港既夜場會攪到咁既樣
皆因潮流趨勢全部都係果D fing頭場
不論大細disco與骨場, 全部都係咁既賣相
九流既裝修, 同埋果D低級音響
得果幾枝燈又點樣睇到你全相

全場黑蚊蚊
豬扒都可以變女神!
唉~遠睇誇啦啦 , 近睇吹喇叭

人山人海晚晚爆場 , 你都吹佢唔脹
全晚中文歌 , 總之fing到你甩蘿
極速煞科viva   仲有黎明跟住播
DJ remix加長版, 轟到你地眼"坦坦"!
你話唔夠喉, 仲要走去問下你老豆

佢話呢排興索K , 你唔駛眼啤啤
阿仔跟住  埋黎索下你就知道係乜野

佢成50幾歲人 , 晚晚落去disco"親"呀!
仲有心臟病咁high法遲早都會釘

Everyone say HEY~ 你老豆索K (HEY~你老豆索K)
Come on now! Everyone say HEY~ 你老豆索K (HEY~你老豆索K)

拿住張visa擺係台到界兩下 一卡旁身世界通行 , 真係無吹水架
一行界比你大佬,再界多行比你大嫂 "杏"家索"暈"曬 ,
仲爭老豆果行未界 佢話可樂就黎得多, 索K 只係小兒科 盡地一保
用盡全力索入個鼻哥 點知老豆一聲"哎也" , 有野"cake"住阻
猛大個鼻窿睇下發覺D鼻毛未剪過

老豆你好"辣達" ,
D野留係手指甲 幾經辛苦索入直路 ,
直頭上左腦 我問佢high完feeling
佢話睇野都凸不平  雙腳飄飄然 , 感覺好似做左神仙

終於索到OK左 ,
佢老人家係到遊K河 見到佢面青青, 我地睇見都得人驚.
得番半條人命, 我話極你又唔聽
你又唔係大苯象, 唔通要死先至識驚
Hay! Hay! Hay! Hay! Hay!.....