新年 快 樂
抗生素x8 濾固醇x8 每朝各4粒...每晚各4粒 身體含氧量不足~~~ 哮喘...仆街啦今次.. 以後吾比食煙..都系小事.. 屌佢老母竟然吾比人索被 ...我的香被啊...屌你老母 on9...話會有d吾知乜野引發哮喘 我心諗我q有哮喘咩.... 之後訓左2日醫院..就出七啦 終於
呢排//\\\ 成日比龜逗-.- 吾撚据囉... 剪到頭髮甘短都仲逗我-.-...老豆 你呃人既..又話剪左頭髮吾會比龜逗>< 呢排好凍..大家著到4-8件到就差吾多架喇haha