好悶哎! 好悶哎!
吾通...我就系永遠咁矮!? 咁細粒..咁細個..? 呢排..成日都bubu~_~ 因為..我真系吾想肥~,,,, 個個都話我瘦左...!! 但系 我吾覺得咯... 個大肚南 成世都一定會跟住我...? 近日玩得多...成日訓吾著... 好累牙,,希望......我仲有得高啦 .15歲啦...可能...呢1生都系甘架啦.. -_-仲有1年16歲...諗下點樣改過 ddddddddddddddd生活習慣.. 好啦 吾好打 Cm牙>____<
輝bb 今日生日!! 訓左17個鐘.終於要起身啦!! 之後家俊上左我到 支援我!!!!!!!!! 過左陣 打比佢!!!!!!!!!!!!!!!!!! 佢聽左我一次電話..之後就吾聽我電話啦!! 唉,,5日冇見啦 大家都好忙咩!!!!!!!!? 我都吾想 又上差館 fd又生日!!!!!!!!! 吾緊要啦! 總有得見既!!!!!! 輝b..我地陪你 你開心嗎!!!!!!!!!!!!!! 吾好意思.我咁早走牙!!! 因為狗狗.家俊佢地吾坐通霄車走 佢地就吾夠錢走架啦!!s0r牙 我吾系真系想咁早走架!!!!!!!!!!!!!!! 吾打啦 同家俊去食早餐 入黎吾比cm 下次吾撚柒打啦 屌!