哎..今日...
起身無耐..倒能同馬騮
黎左搵我..很好 踢左陣波..
笑撚死..馬騮系咁波..超哂
之後去買水飲..佢地就走lu..
佢走左之後 蚊.欣.發仔,
黎左搵我..之後去左順安..
上到欣屋企..貓狗大戰
笑q死我牙...隻8哥..反應超遲鈍..
見到隻細狗比隻貓打左2下..
企系到 等左陣 先去幫拖..隻貓..
著草..笑死我....之後去蚊屋企.
蚊同欣隻狗系咁隻秋,,之後玩左陣勁舞
見到隻狗咬住張紙巾..我扲走佢...
比佢咬左啖..想問佢 我隻手系吾系好好味
...見血了...靠..之後系順天heaheahea
返到秀茂坪..過左2分鐘 =]返左屋企
打qooza >< 比cm o_o各位
識 我 既 吾 比 cm 死.. >_<
|