=,=今日有多野搞''
一訓醒就做節...做完節就沖涼
去左狗狗屋企玩..之後去左煲立..
嘩, 撞到好多細個果陣識既哥哥''
..佢地又不停甘問我,,仲燒吾燒公園..
我冇野講,,諗返起以前..自己太傻喇..
無喇喇燒左個自己同d fd成日去既公園..
..我..答佢地 今年燒商場啊....吹下水甘姐
以後都吾會再甘..之後去左煲....煲下又去左新公園
屌 = =經典囉..個公園幾百人系度 on9架= =
玩到好癲.....仲見到堂妹史上第1次 1點返屋企
......再玩多陣國其...果d -v-我同狗狗 家俊..見到...
一個跳左樓既死屍...fk ..勁多龜...勁多記者..果陣已經就3點
再過左陣...又去上臭狗屋企打機 .煮野食...買煙..之後訓左..
訓醒...包煙所剩無幾..成身痴笠笠..返屋企沖涼..打機..
打到朝早 ,即系依家 補打返 呢篇令令野..準備玩多場信長
隨後zZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
|