今早起身見到老豆一早出左門口返工.....八點幾..阿媽起身...我又跟住起身...阿妹都起左身
我就開左部電腦..之後阿媽又出左去..我問佢係咪去阿婆度...佢又話唔係...禮拜日果日阿姨搵我問我去唔去阿婆度拎糭..
我話唔拎...佢叫我阿媽黎聽..佢地傾傾下..阿媽話禮拜三先去拎糭
仲話唔係=.="大人真係呃得細路多...而我都無可能係咁笨俾大人呃..因為我都唔係細路仔>___<
下午去左忽忽諾屋企..真係無佢收..!成日係屋企...悶唔悶d呀..
之後陪佢去食m記..之後再返佢屋企=_="
今天真是有些悶阿=.="
|