今日真係好灰呀!!!!!!!!!!!
唉...今日落大雨..而且落得好大..
以為今日因為紅雨而唔洗返..
朝早開電腦睇..原來唔係...
雷暴警告而已
英文堂去玩墨香...點知玩唔到...可能我個ac俾人del 左....之後開msn...見到玲add我
lunch同大佬穩去圖書館..再開msn傾計...曉君同我傾心事...今日有d唔開心
今日點解唔開心..add我msn算吧啦..
呢到無謂講咁多...
佢?icq有成三個月冇上線....]]\
而我?日日係咁為佢等左三個月而上線!...
以前..佢唔係咁開放..佢唔會咁夜先返屋企
溪搬左....miki唔同哂!上次佢飲酒..飲到痴撚哂線..
果晚仲玩到一點先返...
果陣時...我走果時佢同我講...如果你溫柔..仲可以追到我既..
而家?咩期望都無哂啦
雖然好灰..但係有人陪我...先至無乜咁灰..
|