尋日由起身果一刻開始就覺得好嬲咁[睡眠不足?]
跟住又開始覺得唔開心咁.唔想出聲.
放學果陣同欣,宜,盈行番屋企.開始行果陣我就一直無出聲.佢地都無出聲
佢地以為我嬲左佢地.仲話我好恐怖.一d聲都唔出完全唔似平時既我.
跟住仲對欣講左d好後悔既說話......
番到屋企.訓左一覺.終於無乜野
跟住同宜,盈o係msn到say sor.但係欣就好似嬲左
今日.小息果陣都無時間搵宜傾計.lunch果陣又遲番.番到黎果陣又見佢訓左.
所以今日全日都無同佢地傾過計.好唔慣.
放學同gag神去左打網球.好攰
死啦,欣真係嬲左...
最後.對唔住欣,宜,盈 |