今日早出門口終於唔洗跑去車站喇~
bio test-光合作用.唔識,好難.
lunch同欣宜盈食m記.銀包大出血!!!!!!!
俾欣宜整.兩個都白痴架.
全方位堂行山.行左半個鐘都無就行完.無聊
跟住去左睇班足.4C對4E.5:0...4C好勁
4D對4A.1:0...之前完全估唔到4D踢到咁好既成績.到最後1分鐘先輸一球.太唔抵喇.
終於到4B喇.睇到好緊張.個個都好俾心機踢.王家輝守龍好搏.不停咁撲波.傷哂.
大佬傑就跌左幾次,呀勤都係.好傷.
最後陳家舜射入左.1:0贏左6B,完全係預料之外:)
而家我地班最少有個亞軍:) 下場對4C.各位加油!
祝志明同姨姨生日快樂:)~
今日又跑去馬鐵站- -
又追到:)
番到學校.而家每日都最少有3個唔番.班入面就越黎越多人病.
班房好空虛
放學phy test.好難,唔識.
跟住落左去睇波.聽日班足喇.各位加油~
番到屋企同qoo msn.唔知係咪msn版本問題定係佢問題.有時收唔收佢既對話
qoo好似嬲左...
今日朝早又跑去馬鐵站.好彩今次又追到:)
番到學校.好悠閒~
lunch...救命...第一次去果間咩月樓[唔記得咩名]
d野又貴又唔好食.海鮮湯飯=湯+飯=粥
放學同rose,qoo,盈行路歸家.[rose個名越諗越娘,qoo個名越諗越白痴.襯哂佢地xd]
佢地不停話要我請食雪糕[食肥你地xd].聽日先請~
跟住就同佢地say goodbye~去左網球場.卡比同朱麗儀都黎埋
卡比第一次打網球.勁!最少勁過某人由f1打.到而家都仲係咁廢~
打到6點閃人.
次次msn見到張相都覺得好樣衰...
pe堂玩棒球同踢波.好玩:)
跟住heahea下就放學.
o係班房度同勤爺,志明佢地玩啤牌.好正:)
跟住去左食永富.好食:)繼續玩啤牌.
今日又係一出門口就要狂跑到去馬鐵站.架車就close門果陣好彩衝到入去.真係好彩:)[而家每朝都好似練跑咁- -]
番到去作埋篇600字長文.好難作...
尋日80蚊件事好似越黎越多人知咁.我未講俾勤爺聽佢就已經知左[肥仔講俾佢知]
lunch番黎去左四丁班房窗外同qoo,rose,盈吹左一陣水.rose打人好痛!
跟住hea下hea下就放學.跟住就同白痴qoo同白痴盈走路歸家去~