朗"
alex_alex
暱稱: 朗
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
2008-07-26
2008-07-20
2008-07-17
2008-07-14
2008-07-11
文章分類
全部 (72)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 72
留言總數: 26
今日人氣: 0
累積人氣: 1491
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 3 月 7 日  星期五   晴天


2008-03-07 分類: 未分類

今日早出門口終於唔洗跑去車站喇~

bio test-光合作用.唔識,好難.

lunch同欣宜盈食m記.銀包大出血!!!!!!!

俾欣宜整.兩個都白痴架.

全方位堂行山.行左半個鐘都無就行完.無聊

跟住去左睇班足.4C對4E.5:0...4C好勁

                      4D對4A.1:0...之前完全估唔到4D踢到咁好既成績.到最後1分鐘先輸一球.太唔抵喇.

終於到4B喇.睇到好緊張.個個都好俾心機踢.王家輝守龍好搏.不停咁撲波.傷哂.

大佬傑就跌左幾次,呀勤都係.好傷.

最後陳家舜射入左.1:0贏左6B,完全係預料之外:)

而家我地班最少有個亞軍:) 下場對4C.各位加油!

祝志明同姨姨生日快樂:)~



2008 年 3 月 6 日  星期四   晴天


2008-03-06 分類: 未分類

今日又跑去馬鐵站- -

又追到:)

番到學校.而家每日都最少有3個唔番.班入面就越黎越多人病.

班房好空虛

放學phy test.好難,唔識.

跟住落左去睇波.聽日班足喇.各位加油~

番到屋企同qoo msn.唔知係咪msn版本問題定係佢問題.有時收唔收佢既對話

qoo好似嬲左...



2008 年 3 月 5 日  星期三   晴天


2008-03-05 分類: 未分類

今日朝早又跑去馬鐵站.好彩今次又追到:)

番到學校.好悠閒~

lunch...救命...第一次去果間咩月樓[唔記得咩名]

d野又貴又唔好食.海鮮湯飯=湯+飯=粥

放學同rose,qoo,盈行路歸家.[rose個名越諗越娘,qoo個名越諗越白痴.襯哂佢地xd]

佢地不停話要我請食雪糕[食肥你地xd].聽日先請~

跟住就同佢地say goodbye~去左網球場.卡比同朱麗儀都黎埋

卡比第一次打網球.勁!最少勁過某人由f1打.到而家都仲係咁廢~

打到6點閃人.

次次msn見到張相都覺得好樣衰...

 



2008 年 3 月 4 日  星期二   晴天


2008-03-04 分類: 未分類

pe堂玩棒球同踢波.好玩:)

跟住heahea下就放學.

o係班房度同勤爺,志明佢地玩啤牌.好正:)

跟住去左食永富.好食:)繼續玩啤牌.



2008 年 3 月 3 日  星期一   晴天


2008-03-03 分類: 未分類

今日又係一出門口就要狂跑到去馬鐵站.架車就close門果陣好彩衝到入去.真係好彩:)[而家每朝都好似練跑咁- -]

番到去作埋篇600字長文.好難作...

尋日80蚊件事好似越黎越多人知咁.我未講俾勤爺聽佢就已經知左[肥仔講俾佢知]

lunch番黎去左四丁班房窗外同qoo,rose,盈吹左一陣水.rose打人好痛!

跟住hea下hea下就放學.跟住就同白痴qoo同白痴盈走路歸家去~