朗"
alex_alex
暱稱: 朗
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
2008-07-26
2008-07-20
2008-07-17
2008-07-14
2008-07-11
文章分類
全部 (72)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 72
留言總數: 26
今日人氣: 0
累積人氣: 1495
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 21 日  星期一   晴天


2008-04-21 分類: 未分類

終於考完喇~

除左英文之外,今次全部科都會唔合格

考完之後同宜&盈走

之後同宜去左m記買野食,薯條越黎越少喇~

原本譚彥同呂橋黎我屋企玩psp...點知...唉

番到屋企同宜msn.

好悶呀...

而家晚晚訓覺都被蚊咬.

次次都訓到熟睡果陣就痕死.

跟住就要出去廳張梳化訓.

日日都睡眠不足,眼袋越黎越大.

 



2008 年 4 月 15 日  星期二   晴天


2008-04-15 分類: 未分類

第一個小息去搵陳sir背書,衰左

P.E.堂.網球,gag神打到d波唔見哂

之後lunch再搵,又唔得

跟住果兩堂用黎溫cit,放學再搵,搞掂~

番去課室中文補課,悶.

完全唔算係補課,無教書,無溫書

只係不停咁對評估,練習簿,執file

平時就用上堂時間黎問人背書.

完全唔識分邊d應該做邊d唔應該做

背書果d求其抽1,2個背完咪算囉,次次都要背哂半班咁濟先開始教書.

星期4就UT,仲要我地補課

浪費時間.

明明今日話會早放,5點9先放,早放左15分鐘就算早放.

楊威真係又煩又白痴,釘窿機你都可以玩成堂,仲要整到成地都係紙碎,又要唔掃番好去;UT轉番好張枱又關你事,又o係到叫人轉番好張枱先好走,你有禮貌都話會順下你意,下下都咁鬼死惡,鬼聽你咩!

 

 



2008 年 4 月 10 日  星期四   晴天


2008-04-10 分類: 未分類

一番到去就做功課

跟住早會果陣好大陣屎味,好臭

上到課室繼續做bio

上完CIT堂放學之後又要搵佢背成頁英文

中文,chem,maths堂都不停背,做bio,溫bio,好忙

bio test完全唔識.死得

miss葉話上次唔合格果d聽日又要留堂做野做到6點,痴線

英文堂完全唔得閒,繼續背...

放學都仲係唔識背,去搵左蕭捷幫手

落到去DT室,好多人搵陳sir背,好彩唔洗全背俾佢聽

逐個問2題,再問一題係要集體討論.

不過聽日CIT又要背書,bio又要留堂.好煩呀



2008 年 4 月 4 日  星期五   晴天


From欣&盈 分類: 未分類

遊戲規則:
A. 被點到的要在自己的Blog寫下自己的答案

然後去掉一個你最不喜歡的問題再加上一個你的問題

組成20個問題,再傳給其他8個人,列出其他8個需要回答問題的人的名字

還要到這8個人的Blog裡留言通知對方---你被點名了

被點名者不得拒絕回答問題,完成遊戲的人將會永遠得到大家的祝福

 

B. 這8個人要在自己的Blog註明是從哪裡接受到的,

並且再傳給其他8個人,讓遊戲繼續下去,不得回傳

被點到名字的人將會得到大家的祝福,

並且所有美好願望都會在不久的將來實現

1. 最近最鬱悶的事
a: 就UT,但係又唔想溫書

2. 遇到喜歡的人,你是勇敢表白還是默默關注?
a: 默默關注

3. 如果世界末日就在明天,你最想做的一件事是什麼?
a:搵埋自己鍾意既人一齊等未日

4. 最想珍惜的人/事是什麼?
a:自己,家人,朋友

5. 人生最難過的事?
a:讀書,溫書...

6. 你的夢想是什麼?
a:唔洗做,自己鍾意做乜就做乜

7. 過去十年你最開心的時刻?
a:唔記得

8.如果讓你選擇,你想要當男生還是女生?
a:當然係男

9.你最喜歡自己哪一個部位?
a:眼晴

10.如果重新選擇還想走音樂(主修)這條路嗎?
a:想再學琴,好後悔果陣無繼續學落去

11.接下來最想去旅行的國家或城市,為什麼?
a:日本,有好多野買

12.如果可以選擇,你最想居住在哪個國家?城市?
a:日本

13.最不喜歡的事情?
a:溫書

14.最喜歡哪裡的美食,理由?
a:無話邊度,總之係甜食就鍾意

15.如果人生可以回到從前,你最想回到哪段時光?
a:f.4開學

16:現在最想做的事情是?
a:打機

17.你心中期待的愛情是什麼樣子?
a:初戀女朋友就係我老婆

18. 最鍾意既歌? 
a:太多,諗唔到邊首特別鍾意

19.中意男定女?
a:當然係鍾意女仔啦

20.有咩願望?
a:日日是好日

傳俾:勤爺

 

 



2008 年 4 月 2 日  星期三   陰天


2008-04-02 分類: 未分類

尋日補課補到六點,跟住同勤仔,志明佢地走

今日又要背書,又多又煩

放學同宜盈走

o係乙明落車,跟住見到有人拍緊戲.

睇左一陣先知原來係郭晉安,蒙嘉慧,曹永廉,陳國邦

好多學生圍觀~

郭晉安好黑,蒙嘉慧真人靚過上鏡,靚女~

未有陳國邦戲份果陣,成班細路去拎簽名

陳國邦逐個簽,好nice

睇到5點15走,但係佢地仲未拍完,好想睇散左場之後郭晉安佢地會唔會同d細路簽名影相