一去到長洲搵屋,問左好多,最後揀左間$380.要2點先有key
拎住d野o係長洲好無聊咁行,之後整左個沙樽.好核突.
2點去到間屋.一開門見到入面已經覺得好差.
廁所臭.露台污糟.隻窗開左之後就close唔番.其他窗唔開到.多蟻.床單,枕頭舊.牆有污漬.
一開始由期望變失望之後係絕望.有一種比人昆既感覺.
睇相就覺得唔錯.點知...
唉.以後都唔敢揀平既屋.
之後大部分時間都o係長洲周圍行.好少野睇.只係比較多野食.
夜晚齊齊傾計.
o係間屋入面唯一既樂趣就係睇電視.
夜晚訓覺4個一張床.個個都訓唔著.
6點幾開電視睇新聞.
直至9點.不停重覆咁睇左同一樣既新聞4,5次.悶死.
12點幾塔船走.個個o係船上都訓哂.
番到黎屋企之後覺得好唔慣.可能係因為同佢地相處左成日.
呢次camp如果唔係因為間屋既問題,本身都會覺得幾開心同好玩.
同宜佢地傾計,玩,講笑.心情都覺得好放鬆,好開心~
間屋真係今次camp既一大遺憾.
俾宜話無安全感- -!男仔既失敗! |