而家每朝都同宜佢地塔的士.又可以訓遲d 
呢幾日既天氣都好唔穩定.一時落大雨,一時又晴天.
搞到一時要開遮.一時又要收番把遮.次次都要摺遮真係麻煩.
每朝一番到學校跟住就同佢地分開樓梯行.但係次次上番5樓都撞番.都唔知有咩反應好.
星期二多謝陳sir果餐.食左兩塊pizza同少少飯.
但係師兄,任達佢地就去酒樓任飲任叫任食.ming同我都覺得我地好唔抵.
佢地食咁多野.我地食咁少野.唉.
星期四原本同宜走.不過最後因為改左放學即去唱k.所以無得同宜走.俾宜話大話精囉~
今日.原本phy test完同宜走.點知宜唔等我走左.唉.
番到屋企訓完覺之後去左勤仔屋企玩ps2.好耐無玩喇!
肥仔,大s都o係度.玩winning廢左好多.狂輸俾勤仔.
跟住aunt知我未食野.請我食麵,雞翼同金沙骨.好食.多謝哂!
玩到11點半走.聽日同勤仔出沙田睇袋.
不過有d想去欣教會果度.因為好似個個教會d人既fd都有去.但係欣就無fd去. |