呵呵...今天終於搞掂喇...放下心頭大石==
不過今天真係好有錯敗感啊...感覺自己少少野到做吾到
心灰了一灰....為什麼沒有人這樣對我....如果真係有人咁對我...
我真你開心死啊...不過算啦...冇這的機會....
呵呵...大家不明我說什麼??...anyway...你們不用明啦....因為全都是我發痴亂說吧
不過今天真有點看不起自己....什麼都不識....什麼都要問人...還要給人串
本身以為整少少野一個鐘就夠啦....到左最後用左成兩個幾鐘先搞掂
多麼冇能!!!
...................................................................................................
講返正題....
好多日冇打日記喇....因為依幾日真係冇時間打....時間真係好少
趕得我要死....每天都走來走去==
...不過是值得的...我一直認為^^
今天唷....上兩個鐘的英文就放學喇
...跟住等埋肥豬...就立即過太古整野....由1點整到差不多3點幾
跟住張所餘的水水吃了一個m記...就過去協青同老生佢地打波喇...
久違了...協青....有半個月冇去過喇....個籃球場型左好多啊^^
打到7點((散會))嚕....好累啊....
今天打得一樣的出色.....啊啊....忘了說...今天第一次係ive同d同班ge人打波
不過感覺不好....都敢不去掂他的==...好有壓迫感@@
ps:原來今日大哥返hk喇....不過佢返黎....第一個感覺
就係好可怕啊....因為從今日起...我又多一個敵人了
還有喔...他回來了...我休想可以係中午上到網啊....可能連夜晚都不能用唷~~