2005 年 10 月 20 日  星期四 晴天

 

 

呵呵...今天終於搞掂喇...放下心頭大石==

不過今天真係好有錯敗感啊...感覺自己少少野到做吾到

心灰了一灰....為什麼沒有人這樣對我....如果真係有人咁對我...

我真你開心死啊...不過算啦...冇這的機會....

呵呵...大家不明我說什麼??...anyway...你們不用明啦....因為全都是我發痴亂說吧

不過今天真有點看不起自己....什麼都不識....什麼都要問人...還要給人串

本身以為整少少野一個鐘就夠啦....到左最後用左成兩個幾鐘先搞掂

多麼冇能!!!

...................................................................................................

講返正題....

好多日冇打日記喇....因為依幾日真係冇時間打....時間真係好少

趕得我要死....每天都走來走去==

...不過是值得的...我一直認為^^

今天唷....上兩個鐘的英文就放學喇

...跟住等埋肥豬...就立即過太古整野....由1點整到差不多3點幾

跟住張所餘的水水吃了一個m記...就過去協青同老生佢地打波喇...

久違了...協青....有半個月冇去過喇....個籃球場型左好多啊^^

打到7點((散會))嚕....好累啊....

今天打得一樣的出色.....啊啊....忘了說...今天第一次係ive同d同班ge人打波

不過感覺不好....都敢不去掂他的==...好有壓迫感@@

ps:原來今日大哥返hk喇....不過佢返黎....第一個感覺

就係好可怕啊....因為從今日起...我又多一個敵人了

還有喔...他回來了...我休想可以係中午上到網啊....可能連夜晚都不能用唷~~

 刊登時間︰2005-10-20 08:54 PM     [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK



alexau
暱稱: ♂☆唯☆♀
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-09-13
2007-03-10
2007-03-07
2007-02-20
2007-02-14
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容