今天早上依舊回學練波....今天的練習對手是f1剛入隊的新成員
感覺他的基本功還需要訓練一下....由於技術上有所相差
所以老實說...今天我什麼都練不到...只是陪著一個小朋友打波
不過算吧...以前的自己不是和他一樣??
一個鐘我練習完結...終於到我很期望的打比賽....
這次比賽...比我以前所打我比賽更為著緊...因為上次以經輸得這麼難看
我今次不容再輸..每場比賽完了我都會反醒一下自己有什麼打得不好
終於我的努力沒有白費...終於打回第一名^^
很滿足的感覺唷
2點多返到屋企累得我快要死了==
跟住訓左一陣.....打下機咁....到o左10點@@
接到郭志ge電話...就立即出去嚕...去協青打波....
不過...明明出門口果時都吾知落雨的....一出到街又係咁淋雨
加上天氣好凍...整到好有露宿街頭ge feel
不過可能個天想淋醒我呢....淋得我清清醒醒...我究竟而家係到做緊d咩野??
依d算是逃避??....自己想什麼難道自己不知??
答案係我不想這樣...不過我總是被那樣無助的感覺所控制...令自己慢慢變得孤立
....唉
又吾知自己係度講野d咩野了....請大家見諒
anyway....講返正題好過....今天係協青打波...對手不太強
不過很體力化的打法....令我很支力啊...有時還有頭暈的感覺...
仲見到陳家豪....好耐冇見喇.....同佢傾左陣計
都係講埋d三級野....相隔兩地...感情還可以保持著...真佩服他和鄺xx啊....
由10點打到零晨3點@@....打到都紅曬...有d仲比人爪損左tim
呵呵...現在時間零晨4點...早上8點幾仲要同文傑佢到去打羽毛球
睇黎我都係吾使訓了................................
ps:對不起