2005 年 10 月 23 日  星期日 晴天

 

 

琴晚終於成晚都冇訓過....直坐坐到8點幾

就出去同文傑佢地打羽毛球...哇...累得我連動也不想動

....當我心情吾好ge時候...見到文傑就好有想打暴佢個頭ge衝動....

我遲早都會打到佢連出聲都不能....讓他好好的安靜一下

打到12點幾就閃....又係去m記食lunch

每次都係去m記....佢地次次食埋d野都係果樣....

食完就返屋企zZzZZZzzzz.....

都未開始訓就以經接到電話==....話去打籃球....幸好時間係4點幾

仲有兩個鐘比我訓...4點幾就出去打波嚕

哇....全身都冇曬力....係咁比人風波....輸完再輸==

今日同d阿伯打...有個阿伯我令我討厭....佢似打人多過打波

話我走步??....每次一追吾到我就話我走步....有病

不如睇下自己....睇下咩先叫做走步好過啦....自己行成4-5步

吾通吾叫走步??...打到我勁燥....仲要係咁打我...火都黎埋....

不過吾知點解依排好鬼易發皮氣....好似以前的我...我理鬼佢

....最後....都贏左....今日贏得一場炸

跟住急急腳咁返屋企....特然話有親戚黎屋企食飯wor

返到屋企隻手勁痛....腳也有少許腫了

ps:..........不好受..........難道我真的想就這樣逃避一世??

明明現在以經是自己希望發生的事情...但為什麼還會有這種感覺.....

起不是自相矛盾??

 刊登時間︰2005-10-24 12:41 AM     [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK



alexau
暱稱: ♂☆唯☆♀
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-09-13
2007-03-10
2007-03-07
2007-02-20
2007-02-14
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容