2005 年 10 月 25 日  星期二 晴天

 

 

發惡夢啊...好恐怖

係未自己諗得太多??....希望不要發生係我身上

........................................................................................................

今日3點幾返學.....吾知點解

會跟左文傑去小西灣....返去文理個陸運會@@....比人知到點解返黎

我都吾識答....仲見到李sir....同佢聊天一會

5點多...kenson佢地都放學喇....同多利,彩霞,文鍵,文傑行返去柴灣mtr

....多利就返屋企....而我同彩霞,文傑搭mtr到西灣河....去太子食cake啦啦

吹吹水...傾傾計...而家先發覺同阿彩霞係智同道俠@@...

大家d意見好一致啊^^...好arm傾呢

9點幾就返屋企喇

ps:可能只係自己太過多心....

ps2:突然好掛住你啊....好想好想見你....我又發神經???

 刊登時間︰2005-10-25 08:38 AM     [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK



alexau
暱稱: ♂☆唯☆♀
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-09-13
2007-03-10
2007-03-07
2007-02-20
2007-02-14
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容