本身依幾日都好多野想寫的...不過個板板又話要更新什麼
兩整天都上不到....過去的就過去了
...也冇謂提了....加上我也不太記得...靜係記得...有開心的事....也有煩惱的事@@
講返今日....係去參觀金管局的日子...我本身係打算去的
不過最衰個會計阿sir...留左我咁鬼耐....整到我遲到
加上自己又迷路....去到門口...d人以經上曬去參觀了....好絕望的感覺啊
成日都係少少事都做吾黎...連少少的地方都不懂去
....好無能啊....
灰灰地....不過一次就足夠了...我不要再有這些事發生
我不要再迷路....由今天開始...我要去多d地方
有誰願意陪我去行街街@@
....
無所事事ge係街倒行左陣....由中環行左去銅鑼灣@@
我終於黎果間綠野仙踪係邊喇^^....so入左去食lunch啦....
食完左返屋企嚕........
ps:放開自己??......究竟在說什麼??
想黎想去都不知說什麼....難道說我不夠開放???@@
.....................................................................................................
人最重要是找到屬於自己的世界
只要找到屬於自己的世界,人生才有意義