2005 年 10 月 28 日  星期五 晴天

 

 

 

本身依幾日都好多野想寫的...不過個板板又話要更新什麼

兩整天都上不到....過去的就過去了

...也冇謂提了....加上我也不太記得...靜係記得...有開心的事....也有煩惱的事@@

講返今日....係去參觀金管局的日子...我本身係打算去的

不過最衰個會計阿sir...留左我咁鬼耐....整到我遲到

加上自己又迷路....去到門口...d人以經上曬去參觀了....好絕望的感覺啊

成日都係少少事都做吾黎...連少少的地方都不懂去

....好無能啊....

灰灰地....不過一次就足夠了...我不要再有這些事發生

我不要再迷路....由今天開始...我要去多d地方

有誰願意陪我去行街街@@

....

無所事事ge係街倒行左陣....由中環行左去銅鑼灣@@

我終於黎果間綠野仙踪係邊喇^^....so入左去食lunch啦....

食完左返屋企嚕........

ps:放開自己??......究竟在說什麼??

想黎想去都不知說什麼....難道說我不夠開放???@@

.....................................................................................................

人最重要是找到屬於自己的世界
只要找到屬於自己的世界,人生才有意義

 刊登時間︰2005-10-29 02:15 AM     [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK



alexau
暱稱: ♂☆唯☆♀
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-09-13
2007-03-10
2007-03-07
2007-02-20
2007-02-14
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容