2005 年 10 月 30 日  星期日 晴天

 

 

 

今朝本身想去打波...不過隻腳仲有少許痛....仲未消曬腫

所以就冇去...乖乖係屋企zzZZz

中午就同神神去睇戲....睇'一球成名'

本身未睇果時...仲話神神成日睇埋d悶戲...點知...超好睇呢

好鐘意依d戲啊...果種精神...冇得頂啊

即幾何時...我也有想過走同一的路...不過最後...我可能缺乏了那種應有的意志力

不過anyway....我沒有後悔呢...諗諗下好想睇多次啊^^

.................................................................................................

很想你....但現在還有能力得到你的心??

不想去想....卻一直去想;不想去痛....卻一直痛下去

有些事...盡管我真的估錯了...也零願自己一直的錯下去...

讓自己有一個美好,甜美的回憶

但...現在我為什麼還是這樣痛苦...作((業))??

我深信人是自私的

我做這樣多事,只是想自己好過d...

難道我有做錯??....

懂得放棄,才是人最難學會的事

只有學會放棄的人...才可真正身會到愛的真意

 刊登時間︰2005-10-30 06:26 PM     [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK



alexau
暱稱: ♂☆唯☆♀
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-09-13
2007-03-10
2007-03-07
2007-02-20
2007-02-14
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容