最新文章
ON居?
You!
感覺
時間
2010 年 10 月 10 日  星期日   驟雨


鬱悶 分類: 放假

今日好早醒左

又打機

之後條友叫我出去

出到去hea左陣

之後玩左陣就走

聽日番到學校仲悶

幾時放大假呀

 



想死 忿怒 分類: 放假

琴日冇出過去

係屋企做功課

聽歌打機

一直都好地地

直到夜晚

Bell Bell打電話離

同我講我個fd─條粉腸飲大左

係度嘈

之後就同Yuki出左去

比姖吹漲囉

又喊又笑咁

人地路過,去廁所都唔撚比

搞到十二點幾

幾條友勁想打鍋姖!

下次唔該室姖入垃圾筒

對住姖真係想死



2010 年 10 月 8 日  星期五   清涼


愉快 分類: 中四

今日番到去溫書

Eng好好笑

原來我英文都唔差

中史冇訓過

聽Dicky同矇豬講笑

好好笑~係咁搞gag

之後中文堂悶撚死

Lunch同Yannes傾計

唔知點解覺得Yannes好煩呀

歷史quiz out cat

擰轉身睇後面本書

之後係咁發牛豆

放學係HE室吹水

之後又傾過~

聽日唔知又有咩做



2010 年 10 月 7 日  星期四   清涼


I'm on fire! 忿怒 分類: 中四

今日火都離

係咁催催催

都唔知催乜7

搞到我又冇眼鏡,冇jacket,冇餐具食飯囉

仲要上PE冇鞋

都唔知點撚上

上堂悶到想死

Eng份野剛剛Pass

Maths好悶呀

都唔明阿sir教緊乜

Chin悶死呀

講句野講幾十次

LS份野一樣

點算呀

放學逼Kitty做野

之後吹水吹到6點幾

番到去勁火囉



2010 年 10 月 5 日  星期二   清涼


無奈 分類: 中四

今日番到去做埋張野

ASD比miss鬧

唔Q識彈琴呀

Eng好悶呀

份野都唔識做

Chin好悶

謄文囉

LS冇野做

GAP好悶

放學去左Lib個活動

玩埋D無聊野

之後等左陣

番到去



好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言