|
|
悶  |
分類: 放假 |
今日好早醒左
又打機
之後條友叫我出去
出到去hea左陣
之後玩左陣就走
聽日番到學校仲悶
幾時放大假呀
|
想死  |
分類: 放假 |
琴日冇出過去
係屋企做功課
聽歌打機
一直都好地地
直到夜晚
Bell Bell打電話離
同我講我個fd─條粉腸飲大左
係度嘈
之後就同Yuki出左去
比姖吹漲囉
又喊又笑咁
人地路過,去廁所都唔撚比
搞到十二點幾
幾條友勁想打鍋姖!
下次唔該室姖入垃圾筒
對住姖真係想死 |
笑  |
分類: 中四 |
今日番到去溫書
Eng好好笑
原來我英文都唔差
中史冇訓過
聽Dicky同矇豬講笑
好好笑~係咁搞gag
之後中文堂悶撚死
Lunch同Yannes傾計
唔知點解覺得Yannes好煩呀
歷史quiz out cat
擰轉身睇後面本書
之後係咁發牛豆
放學係HE室吹水
之後又傾過~
聽日唔知又有咩做 |
I'm on fire!  |
分類: 中四 |
今日火都離
係咁催催催
都唔知催乜7
搞到我又冇眼鏡,冇jacket,冇餐具食飯囉
屌
仲要上PE冇鞋
都唔知點撚上
上堂悶到想死
Eng份野剛剛Pass
Maths好悶呀
都唔明阿sir教緊乜
Chin悶死呀
講句野講幾十次
LS份野一樣
點算呀
放學逼Kitty做野
之後吹水吹到6點幾
番到去勁火囉 |
唉  |
分類: 中四 |
今日番到去做埋張野
ASD比miss鬧
唔Q識彈琴呀
Eng好悶呀
份野都唔識做
Chin好悶
謄文囉
LS冇野做
GAP好悶
放學去左Lib個活動
玩埋D無聊野
之後等左陣
番到去 |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 92 | »
|
|