今日打左一陣波,打完之後隻腳勁痛~都唔知發生咩事
由於今日落雨,本來諗住同班fd去BBQ,後來轉左去唱K
唱K果陣撞到我表姐,見到姖b-fd整左個爆炸頭,我同我班fd都勁笑~
玩完番到屋企都係三點幾,如果唔係阿爸買左d新碟番離,真係可以悶q死我~
唉~唔想做功課呀!!!!!都唔知點解d老師一到放假就狂比功課,以為我地唔洗做有答案抄咁~
放假梗係比學生放鬆下,仲要比咁多功課,阻住哂去玩!有得揀,真係唔想番學呀!!!!!
P.S人要學會怎麼擁有,也要學懂怎樣放手
今日諗住打籃球,落到去冇場~去左buy早餐,諗極都唔知食乜好~
依排對早餐冇乜興趣,就連晚餐都唔想食~都唔知發生咩事~
琴日打波打得耐得左,番到屋企兩隻腳都勁痛,爭d行都行唔到~
琴晚阿媽去左打牌,一點幾先番,番到離嘈醒左我,搞到我冇教好訓~
一早起屈左佢一餐早餐,不過都唔知食咩好,所以折現$30
真後悔,點解唔講多d$$~
Hey~我的朋友們,我知你睇得我個qooza,一定係友善的人~
唔爭在,留多個cm比我~請多謝合作!
唔該哂~