最新文章
ON居?
You!
感覺
時間
2009 年 5 月 19 日  星期二   酷熱


訓教 ~訓教~ 分類: 未分類

今日一早食手卷,排隊-講左兩廢話就番上去,都唔知排離做乜!

音樂堂,唱歌,唔係咁想聽~

數學-小測勁抄人,哈哈!(我諗冇乜人識做)

V.A-睇阿森一族大電影,幾好笑(雖然睇過)

中文-條友又廢講,話我地學習態度有問題~對住你就梗係啦!連Amy都唔聽你廢講就知啦!

英文,讀verb table~讀左7個咁大把!讀讀下miss都唔聽人讀,玩曬!

之後lunch小息係課室聽班男仔傾計~講勁舞d野=悶x2222222222222222222222222222222222222

通識,訓教~好好訓!如果唔係我後面條友要玩,嘈住哂,打我都唔起身

之後讀英文,都未訓醒~聽個死人dicky亂講

之後訓到HM 番左一陣,去左aunt屋企食dinner~

 --------------------------------------------------------完 -----------------------------------------------------------------------------------

我有好多fd都做左一百問呀~唔知幾時到我呢?



2009 年 5 月 18 日  星期一   酷熱


笑好定喊好? 分類: 未分類

頭先睇左個fd的xanga,發覺每次我的出現都係被點名

包括兩次被點名做'白老鼠'(試食),被點名做一百問(理姖都傻),仲有兩年被點名姖生日陪姖癲~

今日係度講下我依位fd(雖然大家都唔識姖)

我認識姖的日子-三四年前

點解會識姖-大家交換MP3聽

地點:一間會所(之前住的地方)

對姖的評價:同polly一樣-癲癲得得

姖個樣 : 唔係靚,唔係樣衰,平凡樣一個

身高 : 唔夠我高

出街look : 技頭散髮

學校 : 劉伯樂(唔知有冇打錯)

Age : 十幾

偶像 : 中島美嘉,大塚愛......(真係勁多)

突然會做的事 : 唱歌(同polly一樣),爆粗(polly好似冇),打人(polly好似有),搞搞震(polly一定有),勁問問題(polly冇)

令人難忘的 : 玩過山車玩到喊,之後仲唔敢再玩(勁細膽)/睇鬼片睇到大叫(仲話我冷血)

家底 : 勁有米,buy d咩都係阿媽比,不管對姖阿媽有冇用~(我都想有個咁的阿媽)

唔講了~另一單

__________________________________________________________________________________________-

今日上堂好悶呀!英文要做film review,都唔知做離做乜

數學,小測勁抄人,同一樣答案,但一個三十幾,一個五十幾,唔明阿sir點改

中文,dict勁出貓,之後又係一直嘈,佢講乜都唔聽,唔知佢仲講離做乜!

lunch小息,xxyz!@#$%^&*(

見到依句唔好驚訝,係因為今日連續係廁所賴左兩野!

第一野 : yannes飛鞋(都係多謝polly),撞中塊板,再撞中我個頭!真係xxyz!@#$%^&*(!@#$%^&*$#$%^&*&$#$%^&*&%$%^&*

第二單:比grace d雪糕整到

中史,一開始好靜,之後又係勁嘈~

之後功課輔導,無啦啦比miss叫左去做壁佈~

唔知點解依兩日隻手勁痛,郁一郁都攞命~

認識上面的朋友,發生今日兩單野,都唔知嬲好定笑好!



2009 年 5 月 17 日  星期日   酷熱


好歌推介-第二回! 分類: 未分類

今日一朝去左打波,之後訓教~都冇乜野打,繼續介紹好聽的歌比大家!

Super Junior - SorrySorry / ITs You,伊籐由奈 - Endless Story/ Brand New World/ Faith/Miss you/ trust you

宇多田光-First Love/I Think I(浪漫滿屋),東方神起 - Balloons 氣球,阿杜-堅持到底

范瑋琪-可不可以不勇敢/黑白配/一顆心的距離,倖田來未-Get Up and Move/stay with me/Sweet Kiss/Trust you(兩首不一樣的)

Taylor Swift - Love Story / Our Song / The Way I Loved You

有英文,韓文,普通話,日文,希望適合大家聽啦~

要邊首,可以係msn問我嫁~

[email protected]-大家可以add我嫁



2009 年 5 月 16 日  星期六   微雨


身水身汗 分類: 未分類

今日一早比人抄醒去打波.仲要出沙田~都唔知點解我會理幫友仔

打到身水身汗~7點打到10點幾,都唔知點解我可以咁早起身~(星期六通常會訓到十一,二點)

之後on msn,睇戲,聽歌,功課~一日就係咁過

______________________________________________________________________________________

另一單

死肥bell收皮啦!扮哂野識野多,連miss都話同你唔熟呀,仲話係msn問miss野

死撚開啦你!係唔係都係你比人拍得多啦,都kai kai地ga

睇個款,班男仔都係唔妥你啦,成日恐嚇人,得個樣

阿sir講野係到搭沙嗲,邊q個想聽你講呀?

抄功課單野,ben同Eric擺都明唔幫你島爆你出離啦

死口話d功課自己,係撚呀!你有冇咁勁呀?科科都識

仲話有咩就全班一齊比miss罰,係罰都係罰你先啦

都係Leo好野,次次都串到你冇聲出~唔比糖你就威脅人

唔比味唔比囉,洗擇日呀,都有問題呀

請人食野就請哂啦,淨係請一樣,洗q你請呀

______________________________________________________________________________-

由於本人實在太唔妥依條友,所以先會爆哂粗咁鬧~

大家唔好介意



2009 年 5 月 15 日  星期五   晴天


成績表...... 傷心 分類: 未分類

今日番到學校無所事事~

科學堂又睇牛眼,不過今次冇咁驚~

諗起之前IS堂玩電筒,死肥bell想照我,諗都冇諗就彈左句〝死撚開啦你!〞(本人一直都有講粗口的習慣)

都唔知點解對住姖特別火!!!!!!!!!!

電腦堂,阿sir教新野,冇乜心機上堂~之後叫我地認真d~又係一句粗口(同上一樣)

po都話我仲串~(我都唔知點解)

英文堂-又係一大堆野要做

PE堂-教跆拳道,勁唔想玩~

之後stan偷左華dee個銀包,比梁sir pk,到放學到未番課室,好抵死呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

派左成績表,想死!幾科唔pass,英文退步左~中文,係唔係都唔pass,冇謂提!

我後面果個同我一樣~



好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言