|
|
2009 年 4 月 30 日 星期四  |
又放假喇!正呀!!!!!!!!!!  |
分類: 未分類 |
今日HE整左抄飯,等組組都整好,同圍去試食,組組都好好味呀!
中文堂,對test卷,唔pass,慘!之後華dee勁串果個賣魚朥~坐係佢隔離睇,好爽!
Maths堂要分組,阿柴過左離我果組~
死肥bell真係有暴力傾向!係咁打阿柴同吳梓ken,有問題~
淨係識得打人,通識果陣蘇dicky講左句野
肥bell叫佢小心D,之後味又係冇野!大隻講~都kai kai地!
放學要留低讀書,之後又行路番歸~行到成身汗
聽日又放假,真係正~
朋友們!諗定去邊反未呢?
|
dict,test,煩死人了!!!!!!!!!!  |
分類: 未分類 |
今日上I.S堂,行左五層樓,但個實驗冇料到,@#$%^&*(
普通話堂成堂睇戲,正!
中文堂統測,有首詩唔識,其他都做哂,應該合格掛~
Eng最難頂,果條友一時大聲,一時細聲,嚇q死人咩~
加上miss熄哂d燈,搞到成班都訓著教~如果堂堂都係咁就好了~~
今日唔洗留堂班,行路番歸,感覺唔錯! |
不正常的朋友~大家訓教記得手機搞靜音!  |
分類: 未分類 |
今手手機唔記得熄鬧鐘,6:30起左身,熄左個鬧鐘再訓過~
但到左8:30,有兩個'乖學生'照常上課,之後就開始打電話嘈醒哂所有朋友們
我唔知有幾多人受害,但我肯定係其中一個!
仲要打完比我之後話去其他人屋企,唔離~
就係依樣先令人發火~
據我所知,有三個人受害,我當然係one of them~
之後去左剪頭髮,剪到好短~
then,去左食lunch,食左$26,幾飽下~
之後番歸on msn,食左兩件西餅
出左去食飯~
就咁就完成左一日~
P.S大家記得係訓教果陣熄電話
以防比人打雜嘈醒之後訓唔番~ |
2009 年 4 月 27 日 星期一  |
又係玩的時候了~  |
分類: 未分類 |
聽日放假,係所謂的-教師專業發展日,都唔知乜家火~
聽日要出去剪頭髮,之後幫人買野~慘!!!!!!!!!!!!!!!!!
如果唔係我anut行街,去搵我阿媽,逼我剪的話~我打死都唔剪呀!!!!!!!!!!!!!
不過諗諗下,剪完頭髮,有淨d錢歸我,唔錯!
WB要做成十頁,唔知點死~
番到去,又要測驗又要默書,d生字仲要有20幾個~~唔知點記!!!!!!!!!!!
_________________________________________________________
死人賣魚朥,係唔係都鬧,有冇病呀?
又唔知自己講d野悶,趴係度好正常姐~咁都罰,都kai kai地呀!!!!!!!!!
明知自己唔受歡迎,仲抄哂大方咁~行埋一二邊啦!!!!!!!!!!!!!!! |
2009 年 4 月 26 日 星期日  |
落雨中打波=感冒~  |
分類: 未分類 |
今日又一早起左身,又係冇野做!
落左去打波~打打下落雨,冇走到,繼續打~
番到屋企,件衫濕哂,沖左個涼,爽哂!
比人逼去剪頭髮,唔係咁想剪~
琴日睇電視睇到悶~
今日HM又冇人喇~又悶死我 |
« | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | »
|
|