最新文章
ON居?
You!
感覺
時間
2009 年 4 月 30 日  星期四   晴天


又放假喇!正呀!!!!!!!!!! 滿足 分類: 未分類

今日HE整左抄飯,等組組都整好,同圍去試食,組組都好好味呀!

中文堂,對test卷,唔pass,慘!之後華dee勁串果個賣魚朥~坐係佢隔離睇,好爽!

Maths堂要分組,阿柴過左離我果組~

死肥bell真係有暴力傾向!係咁打阿柴同吳梓ken,有問題~

淨係識得打人,通識果陣蘇dicky講左句野

肥bell叫佢小心D,之後味又係冇野!大隻講~都kai kai地!

放學要留低讀書,之後又行路番歸~行到成身汗

聽日又放假,真係正~

朋友們!諗定去邊反未呢?



2009 年 4 月 29 日  星期三   酷熱


dict,test,煩死人了!!!!!!!!!! 驚慌 分類: 未分類

今日上I.S堂,行左五層樓,但個實驗冇料到,@#$%^&*(

普通話堂成堂睇戲,正!

中文堂統測,有首詩唔識,其他都做哂,應該合格掛~

Eng最難頂,果條友一時大聲,一時細聲,嚇q死人咩~

加上miss熄哂d燈,搞到成班都訓著教~如果堂堂都係咁就好了~~

今日唔洗留堂班,行路番歸,感覺唔錯!



2009 年 4 月 28 日  星期二   清涼


不正常的朋友~大家訓教記得手機搞靜音! 忿怒 分類: 未分類

今手手機唔記得熄鬧鐘,6:30起左身,熄左個鬧鐘再訓過~

但到左8:30,有兩個'乖學生'照常上課,之後就開始打電話嘈醒哂所有朋友們

我唔知有幾多人受害,但我肯定係其中一個!

仲要打完比我之後話去其他人屋企,唔離~

就係依樣先令人發火~

據我所知,有三個人受害,我當然係one of them~

之後去左剪頭髮,剪到好短~

then,去左食lunch,食左$26,幾飽下~

之後番歸on msn,食左兩件西餅

出左去食飯~

就咁就完成左一日~

P.S大家記得係訓教果陣熄電話

以防比人打雜嘈醒之後訓唔番~



2009 年 4 月 27 日  星期一   晴天


又係玩的時候了~ 開心 分類: 未分類

聽日放假,係所謂的-教師專業發展日,都唔知乜家火~

聽日要出去剪頭髮,之後幫人買野~慘!!!!!!!!!!!!!!!!!

如果唔係我anut行街,去搵我阿媽,逼我剪的話~我打死都唔剪呀!!!!!!!!!!!!!

不過諗諗下,剪完頭髮,有淨d錢歸我,唔錯!

WB要做成十頁,唔知點死~

番到去,又要測驗又要默書,d生字仲要有20幾個~~唔知點記!!!!!!!!!!!

_________________________________________________________

死人賣魚朥,係唔係都鬧,有冇病呀?

又唔知自己講d野悶,趴係度好正常姐~咁都罰,都kai kai地呀!!!!!!!!!

明知自己唔受歡迎,仲抄哂大方咁~行埋一二邊啦!!!!!!!!!!!!!!!



2009 年 4 月 26 日  星期日   雨天


落雨中打波=感冒~ 疲倦 分類: 未分類

今日又一早起左身,又係冇野做!

落左去打波~打打下落雨,冇走到,繼續打~

番到屋企,件衫濕哂,沖左個涼,爽哂!

比人逼去剪頭髮,唔係咁想剪~

琴日睇電視睇到悶~

今日HM又冇人喇~又悶死我



好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言