|
|
2009 年 5 月 14 日 星期四  |
| 好食呀~ |
分類: 未分類 |
今日一朝早番左去~有份WS未做,好彩有人......
華dee比人收左份野,miss審人,好彩佢冇爆我地出離~淨係爆左肥bell一個,之後姖話d功課自己做,係鬼!
第二個小息,肥bell喊住番課室~好彩姖冇篤我出離!
家政堂整左布丁~好好食呀!不過太早拎落課室,搞到放學果陣溶左~
中文堂-無啦啦比份野我地做,佢一邊講,都冇人肯聽!
數學堂-教新野,冇耐就小測,都有問題!
通識堂-阿sir遲左上課室~比我地玩左四個字,正呀!!!!!!!!!!!!!!!
功課輔導堂,我後面條友畫公仔,都唔似樣~
今日唔記得左幫人買野,一on msn比人pk~
|
成功!  |
分類: 未分類 |
有睇我琴日篇blog的朋友,都知道今日係我班話劇演出的日子~
其實今日佢地(班男仔)都好緊張~miss都擔心佢地會有問題
今日上IS堂睇人劏牛眼~好嘔心呀!
之後中文堂,條友霸住個小息係度廢講~學人發嬲,都kai kai地!
自己話比我地嘈就唔好咁好野講啦!
之後數學堂,都係咁過~
lunch之後個小息,最後一次彩排喇~
英文堂-果個Mr ''姦田'',係咁抽水~都係tommy勁,死人都唔比佢掂,佩服!
到週會,一早入左場~班男仔係開'show'話驚,好小見!
之後演出時,個個都好似平時咁~
最後當然得到唔小掌聲啦!
P.S仲發生左一件令全班反感的事,不過冇謂提 |
| The show must go ON! |
分類: 未分類 |
聽日就係表演話劇的日子,雖然班女仔冇乜邊幾個有份演出,但係都好緊張!
班男仔練的時候都唔認真,都唔知到時個show會唔會比佢地搞衰~
不過我對佢地冇都信心,仲覺得個劇本好無聊~
佢地玩個game,班女仔都唔玩~成班男仔根本都冇心機做~
淨係要睇住佢地排,都已經夠哂時間~ |
| 話劇呀!!!又早放~ |
分類: 未分類 |
今日又係平凡的一天~
上英文堂,越上越眼訓~派留之前份小測,剛剛好合格
數學堂,又係傾計~坐我前面果個係咁話要我津貼姖買點數,無奈之下應承左
之後我前面果個就一直係咁講,要買d咩裝,咩髮型,就咁就比姖講足兩堂~
之後中文堂,又係傾計同玩,不過今次係玩扇~係咁又開又〝珊〞,手指都痛埋
之後條友又學人發嬲,行過離我地果邊,唔知噴左d咩,勁難聞喎!
搞到我係咁撥扇,我前面果個仲要搬開張table
中史堂,又係越聽越眼訓,趴左係度,又話落簿,即刻彈左起身!
之後上唔知咩堂,玩拍賣~我後面條友係咁同我爭個牌舉,搞到淨係買一樣野就冇左9500~
之後練話劇,練左兩次,半個鐘都唔洗~最快的一次!
好期待星期三的演出~
聽日又早放喇!真係好呀~
P.S留個cm呀~大家
(唔好叫我津貼你地買點呀~~) |
| 又熱又悶 |
分類: 未分類 |
今日訓到十點幾起左身,之後訓唔番~
起左身,落街買野食~之後做功課,睇碟,再出MK
出到去,行左唔知幾條街,先搵到我想買的野
搭車冇位坐,企到落車
番到屋企,得我一條友~冇野做
P.S 記得比cm呀~ |
« | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | »
|
|