最新文章
ON居?
You!
感覺
時間
2009 年 5 月 14 日  星期四   晴天


好食呀~ 分類: 未分類

今日一朝早番左去~有份WS未做,好彩有人......

華dee比人收左份野,miss審人,好彩佢冇爆我地出離~淨係爆左肥bell一個,之後姖話d功課自己做,係鬼!

第二個小息,肥bell喊住番課室~好彩姖冇篤我出離!

家政堂整左布丁~好好食呀!不過太早拎落課室,搞到放學果陣溶左~

中文堂-無啦啦比份野我地做,佢一邊講,都冇人肯聽!

數學堂-教新野,冇耐就小測,都有問題!

通識堂-阿sir遲左上課室~比我地玩左四個字,正呀!!!!!!!!!!!!!!!

功課輔導堂,我後面條友畫公仔,都唔似樣~

今日唔記得左幫人買野,一on msn比人pk~



2009 年 5 月 13 日  星期三   酷熱


成功! 開心 分類: 未分類

有睇我琴日篇blog的朋友,都知道今日係我班話劇演出的日子~

其實今日佢地(班男仔)都好緊張~miss都擔心佢地會有問題

今日上IS堂睇人劏牛眼~好嘔心呀!

之後中文堂,條友霸住個小息係度廢講~學人發嬲,都kai kai地!

自己話比我地嘈就唔好咁好野講啦!

之後數學堂,都係咁過~

lunch之後個小息,最後一次彩排喇~

英文堂-果個Mr ''姦田'',係咁抽水~都係tommy勁,死人都唔比佢掂,佩服!

到週會,一早入左場~班男仔係開'show'話驚,好小見!

之後演出時,個個都好似平時咁~

最後當然得到唔小掌聲啦!

P.S仲發生左一件令全班反感的事,不過冇謂提



2009 年 5 月 12 日  星期二   酷熱


The show must go ON! 分類: 未分類

聽日就係表演話劇的日子,雖然班女仔冇乜邊幾個有份演出,但係都好緊張!

班男仔練的時候都唔認真,都唔知到時個show會唔會比佢地搞衰~

不過我對佢地冇都信心,仲覺得個劇本好無聊~

佢地玩個game,班女仔都唔玩~成班男仔根本都冇心機做~

淨係要睇住佢地排,都已經夠哂時間~



2009 年 5 月 11 日  星期一   酷熱


話劇呀!!!又早放~ 分類: 未分類

今日又係平凡的一天~

上英文堂,越上越眼訓~派留之前份小測,剛剛好合格

數學堂,又係傾計~坐我前面果個係咁話要我津貼姖買點數,無奈之下應承左

之後我前面果個就一直係咁講,要買d咩裝,咩髮型,就咁就比姖講足兩堂~

之後中文堂,又係傾計同玩,不過今次係玩扇~係咁又開又〝珊〞,手指都痛埋

之後條友又學人發嬲,行過離我地果邊,唔知噴左d咩,勁難聞喎!

搞到我係咁撥扇,我前面果個仲要搬開張table

中史堂,又係越聽越眼訓,趴左係度,又話落簿,即刻彈左起身!

之後上唔知咩堂,玩拍賣~我後面條友係咁同我爭個牌舉,搞到淨係買一樣野就冇左9500~

之後練話劇,練左兩次,半個鐘都唔洗~最快的一次!

好期待星期三的演出~

聽日又早放喇!真係好呀~

P.S留個cm呀~大家

(唔好叫我津貼你地買點呀~~)



2009 年 5 月 10 日  星期日   酷熱


又熱又悶 分類: 未分類

今日訓到十點幾起左身,之後訓唔番~

起左身,落街買野食~之後做功課,睇碟,再出MK

出到去,行左唔知幾條街,先搵到我想買的野

搭車冇位坐,企到落車

番到屋企,得我一條友~冇野做

P.S 記得比cm呀~



好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言