|
|
2009 年 5 月 9 日 星期六  |
| 好歌推介~ |
分類: 未分類 |
由於今日都係打波同睇電視,冇乜野好打~所以介紹d好聽的歌比大家!
Boa-Kissing You,濱崎步-Moment, Britnet Spears-everytime 同Toxic
ED2-SunSet Swish,M2M-Eventually / I miss you like crazy/ What you do about me同pretty boy
Mariah Carey-butterfly / last kiss / loving you / rainbow 同舞出真我插曲Flo Rida Feat.T-Pain-Low
今次介紹住十四首歌先∼下次再介紹其他
P.S可能會有d舊~要的話,可以係msn問我攞
[email protected](可以加我嫁)
|
上堂......  |
分類: 未分類 |
今日一早幫班女仔買飯~
之後又要集隊,曬到死,都唔知miss 阿sir係唔係冇感覺
之後上堂IS堂,睇動畫,有d無聊~
英文堂教第二樣野~下堂有小測,死得!
之後有人離錄野,條友係咁叫教果個人作數(想做死人呀?)
之後去左hall排劇,我後面果個唔肯認真做,番到課室,miss發嬲~
仲叫佢唔洗做,搵s得娜頂檔,之後又兩個都發嬲~
番到HM,沖左個涼,上msn~
我後面果個叫我比cm佢,仲問我s得娜靚唔靚
我問番佢,答案......心照~唔洗講啦(對於2A班的同樣們)
聽日唔洗番學,我一定要訓番餐勁! |
測驗卷......  |
分類: 未分類 |
今日一早起左身,番到學校食完個早餐仲要集隊,熱到死咁濟!
DT堂-攞正牌玩手機,係咁亂影~yannes換左手機,好靚呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
我本來都想換佢姖果部,但我阿媽唔比~話遲d暑假換部LG比我~(信住先)
中文堂,記哂班女仔d名~都kai kai地!
miss都知道我地去廁所啦~而家係唔like上你堂呀!吹漲呀!
比一分鐘時間我地出去,出你條命~
止堂係咁望住哂~擺到明傾計都冇鬧,得個樣!
數學份野合格~
中史堂,四十幾分~
通識派卷~二十幾分,又一次唔pass
我後面果個亦都唔pass,之後好似前日咁,粒聲都唔出
仲話以後唔打機~
下個月考試喇!真係要溫下書先 |
2009 年 5 月 6 日 星期三  |
再一篇,=另一樣野~  |
分類: 未分類 |
今日本來去食湯水,後尾去到糖水鋪,個個都食完~
之後去左beach玩,個個係度玩沙~
健儀嬸玩沙,搞到s得娜係咁話要報仇~
係沙灘度,個個都變哂細路仔,特別係s得娜,一踩落d沙度就係咁大叫~
之後去左廁所,兩個女仔係咁影相,係廁所都可以hea成個字~
之後7點二走左人,去阿aunt HM食飯~ |
« | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | »
|
|