最新文章
ON居?
You!
感覺
時間
2009 年 5 月 9 日  星期六   晴天


好歌推介~ 分類: 未分類

由於今日都係打波同睇電視,冇乜野好打~所以介紹d好聽的歌比大家!

Boa-Kissing You,濱崎步-Moment, Britnet Spears-everytime 同Toxic

ED2-SunSet Swish,M2M-Eventually / I miss you like crazy/ What you do about me同pretty boy

Mariah Carey-butterfly / last kiss / loving you / rainbow 同舞出真我插曲Flo Rida Feat.T-Pain-Low

今次介紹住十四首歌先∼下次再介紹其他

P.S可能會有d舊~要的話,可以係msn問我攞

[email protected](可以加我嫁)

 



2009 年 5 月 8 日  星期五   酷熱


上堂...... 疲倦 分類: 未分類

今日一早幫班女仔買飯~

之後又要集隊,曬到死,都唔知miss 阿sir係唔係冇感覺

之後上堂IS堂,睇動畫,有d無聊~

英文堂教第二樣野~下堂有小測,死得!

之後有人離錄野,條友係咁叫教果個人作數(想做死人呀?)

之後去左hall排劇,我後面果個唔肯認真做,番到課室,miss發嬲~

仲叫佢唔洗做,搵s得娜頂檔,之後又兩個都發嬲~

番到HM,沖左個涼,上msn~

我後面果個叫我比cm佢,仲問我s得娜靚唔靚

我問番佢,答案......心照~唔洗講啦(對於2A班的同樣們)

聽日唔洗番學,我一定要訓番餐勁!



2009 年 5 月 7 日  星期四   酷熱


測驗卷...... 傷心 分類: 未分類

今日一早起左身,番到學校食完個早餐仲要集隊,熱到死咁濟!

DT堂-攞正牌玩手機,係咁亂影~yannes換左手機,好靚呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

我本來都想換佢姖果部,但我阿媽唔比~話遲d暑假換部LG比我~(信住先)

中文堂,記哂班女仔d名~都kai kai地!

miss都知道我地去廁所啦~而家係唔like上你堂呀!吹漲呀!

比一分鐘時間我地出去,出你條命~

止堂係咁望住哂~擺到明傾計都冇鬧,得個樣!

數學份野合格~

中史堂,四十幾分~

通識派卷~二十幾分,又一次唔pass

我後面果個亦都唔pass,之後好似前日咁,粒聲都唔出

仲話以後唔打機~

下個月考試喇!真係要溫下書先



2009 年 5 月 6 日  星期三   晴天


再一篇,=另一樣野~ 愉快 分類: 未分類

今日本來去食湯水,後尾去到糖水鋪,個個都食完~

之後去左beach玩,個個係度玩沙~

健儀嬸玩沙,搞到s得娜係咁話要報仇~

係沙灘度,個個都變哂細路仔,特別係s得娜,一踩落d沙度就係咁大叫~

之後去左廁所,兩個女仔係咁影相,係廁所都可以hea成個字~

之後7點二走左人,去阿aunt HM食飯~



[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:我個名 )


好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言