|
|
落雨=悶!  |
分類: 未分類 |
今日晨早起左身,見到個天落緊雨,冇得打波,實悶死~
睇左套講跳舞的電影,好正!個女主角好靚女,同哈利波特果個妙麗有得比~
最後個part隻舞好好睇~Breaking果然係最好的~
四點出左去借書,MON同miss講~
都唔明,點解miss咁like逼人做野
番到HM,hea左一陣~睇多左套戲先記得打blog
請留下你的cm~
|
2009 年 4 月 23 日 星期四  |
冇訓過教 ,奇蹟呀!!!!!早放加藍田!  |
分類: 未分類 |
今日冇乜野發生~係止堂果陣kitty嬸傻左咁講kai野~
第一至通識都冇訓過~奇蹟!
科學test,唔係溫左好耐,應該又唔pass喇!
聽日早放,約人去行街~
唔知係唔係黑色太唔出位,有人想改造我~Noway!
黑色係我的標誌,豈可能咁易變呀!!!!!!!!
去藍田,唔知又會反到幾時 |
2009 年 4 月 22 日 星期三  |
| 訓教~ |
分類: 未分類 |
今日由第一堂開始眼訓到last果堂,都唔知發生咩事~
今堂科學阿sir特別嚴,睇書唔得,趴低都唔得
好似話有人come參觀,明明就係想博出位!
中文-無啦啦整個測驗,真係明乎其實的kai!
math-留堂做張野pass左,唔洗再留!真有天份!
英文-最慘的一堂~熄哂燈講powerpoint,搞到我勁想訓,打左勁多個喊路!
之後冇野做,番到歸就訓,我諗我唔夠訓得好嚴重下~ |
2009 年 4 月 21 日 星期二  |
| Maths~ |
分類: 未分類 |
今日上堂果陣冇乜野~
係英文堂的時候,s得娜老公勁煩!係咁嘈住哂,打左佢幾野~s得娜,我冇心的~
上math堂,無啦啦話要留堂補課,比阿sir強際留低,阻住哂去玩!
唉~冇計!我成績太'好'喇~
留完去左圖書館還罰款,原來四本書遲兩日都係$2炸~
學校間圖書館都搶錢ge!
CM~ |
2009 年 4 月 20 日 星期一  |
冇一個老師是正常的!!!!!  |
分類: 未分類 |
今日冇乜點正經上過堂~
正粉產!!!!!!上堂睇書都要落簿,依個咩世界呀??????????
趴低姐,又冇話訓!咁都要叫幾十次名~冇野呀化?kai就去睇獸醫啦!!!!!!
中史仲kai!不嬲都係咁訓嫁啦~再叫名又落簿,有冇病呀?
聽日又有VA同MUSIC堂喇~我諗A班的同學們又ready好作反! |
« | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | »
|
|