最新文章
ON居?
You!
感覺
時間
2009 年 4 月 25 日  星期六   時晴時雨


落雨=悶! 鬱悶 分類: 未分類

今日晨早起左身,見到個天落緊雨,冇得打波,實悶死~

睇左套講跳舞的電影,好正!個女主角好靚女,同哈利波特果個妙麗有得比~

最後個part隻舞好好睇~Breaking果然係最好的~

四點出左去借書,MON同miss講~

都唔明,點解miss咁like逼人做野

番到HM,hea左一陣~睇多左套戲先記得打blog

請留下你的cm~

 



2009 年 4 月 23 日  星期四   晴天


冇訓過教 ,奇蹟呀!!!!!早放加藍田! 感動 分類: 未分類

今日冇乜野發生~係止堂果陣kitty嬸傻左咁講kai野~

第一至通識都冇訓過~奇蹟!

科學test,唔係溫左好耐,應該又唔pass喇!

聽日早放,約人去行街~

唔知係唔係黑色太唔出位,有人想改造我~Noway!

黑色係我的標誌,豈可能咁易變呀!!!!!!!!

去藍田,唔知又會反到幾時



2009 年 4 月 22 日  星期三   晴天


訓教~ 分類: 未分類

今日由第一堂開始眼訓到last果堂,都唔知發生咩事~

今堂科學阿sir特別嚴,睇書唔得,趴低都唔得

好似話有人come參觀,明明就係想博出位!

中文-無啦啦整個測驗,真係明乎其實的kai!

math-留堂做張野pass左,唔洗再留!真有天份!

英文-最慘的一堂~熄哂燈講powerpoint,搞到我勁想訓,打左勁多個喊路!

之後冇野做,番到歸就訓,我諗我唔夠訓得好嚴重下~



2009 年 4 月 21 日  星期二   晴天


Maths~ 分類: 未分類

今日上堂果陣冇乜野~

係英文堂的時候,s得娜老公勁煩!係咁嘈住哂,打左佢幾野~s得娜,我冇心的~

上math堂,無啦啦話要留堂補課,比阿sir強際留低,阻住哂去玩!

唉~冇計!我成績太'好'喇~

留完去左圖書館還罰款,原來四本書遲兩日都係$2炸~

學校間圖書館都搶錢ge!

CM~



2009 年 4 月 20 日  星期一   晴天


冇一個老師是正常的!!!!! 忿怒 分類: 未分類

今日冇乜點正經上過堂~

正粉產!!!!!!上堂睇書都要落簿,依個咩世界呀??????????

趴低姐,又冇話訓!咁都要叫幾十次名~冇野呀化?kai就去睇獸醫啦!!!!!!

中史仲kai!不嬲都係咁訓嫁啦~再叫名又落簿,有冇病呀?

聽日又有VA同MUSIC堂喇~我諗A班的同學們又ready好作反!



好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言