今日考中史同中文作文~
中文作左唔知幾多字就收左筆,之後就zzzzzzzzzz
頂!小息果陣比個pk賣魚勝收左部電話,仲話比班主任~見到佢個樣腫到咁,真休想打腫埋另外一邊面呀
之後中史,唔係咁識做~有一part係完成亂做,唔合格都......
不過應該合格ga~因為今次我做左好多題,有史以離第一次!!!!!!!!
放學問miss攞番部手機,miss鬧都冇鬧到就比番我地,淨係20點校規咁大把~~~~~
收皮啦賣魚勝!部手機收完\味又係比番我地!!!!!都唔知你收離做乜~
見胡sir收電話,你又學人收電話,正一跟尾狗!!!!!!
比人打腫左一邊面就唔好番學校啦!我廢事你行到出街d人睇你唔順眼打埋另一面呀!!!!!! |