最新文章
ON居?
You!
感覺
時間
2009 年 6 月 18 日  星期四   酷熱


One Day Off~ 分類: 未分類

今日放假,冇同阿媽講~搞到佢7點幾就叫醒左我~

之後再訓,訓到九點幾,起身,執好自己,出去同aunt飲茶~

四個人叫左十樣野,個個都食到飽曬~

之後番歸,睇左陣電視,又訓教~

訓到四點幾,起左身食晏~打比阿媽,收十點

姖叫我一陣出去同姖食dinner~

on左msn,玩左一陣nds~

一陣出去再食過~



2009 年 6 月 17 日  星期三   晴天


考試的第三日加!@#$ 分類: Pass

今日考中史同中文作文~

中文作左唔知幾多字就收左筆,之後就zzzzzzzzzz

頂!小息果陣比個pk賣魚勝收左部電話,仲話比班主任~見到佢個樣腫到咁,真休想打腫埋另外一邊面呀

之後中史,唔係咁識做~有一part係完成亂做,唔合格都......

不過應該合格ga~因為今次我做左好多題,有史以離第一次!!!!!!!!

放學問miss攞番部手機,miss鬧都冇鬧到就比番我地,淨係20點校規咁大把~~~~~

收皮啦賣魚勝!部手機收完\味又係比番我地!!!!!都唔知你收離做乜~

見胡sir收電話,你又學人收電話,正一跟尾狗!!!!!!

比人打腫左一邊面就唔好番學校啦!我廢事你行到出街d人睇你唔順眼打埋另一面呀!!!!!!



2009 年 6 月 16 日  星期二   晴天


考試第二日 分類: Pass

今日六點幾起左身,同annie許練小組d野~

之後番到學校,hea左一陣,上左四樓~

一上到去就見到中一果個煩人!陳劍英,pk啦!而家你監考咩,遲到味遲到囉,洗死呀!中文考唔考都唔pass嫁啦,洗你理!

之後miss鄭幫我考,講左一分鐘都唔夠就搞掂左~唔荒會合格

之後考英文小組,三氣友都係練左一陣咋~

入到去冇乜野,全部講曬都有成分鐘淨低,fail緊~

放左就去annie許屋企玩貓!嘩!!!!!!!!!隻貓仲狠過我隻肥鼠呀~

見腳就抓,驚佢驚到"珊"門

再之後就去還小說,網吧打機~

番到屋企,條友仲係度(我brother),阻住曬我打機!!!!!!!!!!

打左一陣,溫中史~

我中史一定要合格呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



2009 年 6 月 15 日  星期一   晴天


考試~ 分類: 未分類

今日考試喇~

第一科係通識,奇景地全部做曬~不過我諗都唔一定pass

第二樣係英文comp,寫夠字就算~而家對英文都..........

放左之後去左食野,之後換完3就出左街玩~

我承認我唔係一個好學生,特別係考試期間



2009 年 6 月 13 日  星期六   酷熱


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:我讀果班 )


好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言