最新文章
ON居?
You!
感覺
時間
2009 年 7 月 3 日  星期五   酷熱


不再是A班的日子-第四日 鬱悶 分類: Pass

不再係A班的日子-第四日

今日好早起左身,食野,睇書~

係廳個櫃到搵到中一果陣d相,睇番先知,原來個個係中二的變化都好大

但係有d野冇變的,就係自己的性格

個個都係咁做人,對人

之前講左對同學的感受,不如而家講下對老師的感受吖~

1.班主任-Miss Ng

開頭果陣覺得姖有d惡,但係慢慢先知,原來姖係搞gag派

2.班主住-黃sir

成日講野都大大聲,成日搞gag~不過有時候認真一陣就又搞gag,一時一樣

3.賣魚勝

冇乜好感

4.丘sir

咁多個老師入面,最唔捨得就係你呀!!!!

5.Miss葉

可能我地班的表現令你好唔開心,亦可能我地班的成績付你下年唔可以教落去
但係我地真係有心考好個試

6.文sir

咁多個阿sir入面最in就係你!!!!!!

7.電腦miss(唔知叫咩)

唔笑個樣好惡,笑起離好靚女,認真起離好得人驚

8.Mr.不拿

好搞野

9.普通話miss

冇人好似你咁好人,上堂播電影比我地睇

10.Miss蔡

又係一個搞gag派~有時仲會攞同學d野離講笑

_________________________________________________________________________________-

好聽的歌可以有好多,好的老師永遠數不盡

但係傳奇的班就只有一班

2A is legend



2009 年 7 月 2 日  星期四   酷熱


兩日~ 滿足 分類: Pass

琴日一早起左身,出去同aunt食飯

去美心食,由十二點等到一點都未有位~

最終等到一點半先有位

我阿aunt話唔坐夠兩個鐘都唔走

叫左17樣野,食左五百幾蚊,勁唔抵!!!!!!!

之後aunt陪姖個女去玩史勞比,我同表姐我馬沙行

跟住去左好運,我買左幾件衫

夜晚去左食日本野,勁貴,不過d野好好食,好抵!!!!!!!!!!!!!

飯後甜品係藍莓芝士cake,因為我aunt生日

________________________________________________________________--

琴晚訓極都訓唔到,所以一早起左身

之後hea左一陣,去借書睇

之後出左沙田打波~我個fd行路勁慢,最後都係在籃球場見

打左好耐,成身汗~

之後成班傾計,講小學同笑話,我個fd勁搞gag

之後番左屋企!!!!!!
_____________________________________________________________

古巨基 - 友共情

下雨天 總掛念從前 球場上那可愛片段
突然又已一年 祈望再會面
舊朋友 就算心永未遙遠
但這刻渴望見 即使重聚再短
時光可變 世界可變 人情亦釵h都變遷
友共情不變 那種真找不到缺點
你我再次相見 隨年和月 身心雖秏損
友共情從難扭轉 心內那熱暖
仍是純真未變

(Half Rap):NOW AND THEN
THINK OF YOU AND ME
FOREVER FRIENDS FOREVER WE'LL BE
TIME IS CHANGIN' BUT NOTHING'S TO BE BLAMED
COS OUR HEART FOVEVER SING

送比2A班的歌



2009 年 6 月 30 日  星期二   酷熱


不再係2A班的第一日 傷心 分類: Pass

今日係6月30日,2A班唔再係2A班的學生,係一個等待中三的學生.

琴日冇off左鬧鐘,六點幾就起左身.我慣性咁行落床,想換衫,預備番學.

不過自己個腦提醒左我,我而家放緊暑假.

之後就繼續訓,一直唔想起身.直到兩點幾先捨得再次行落床.

訓係左床度,諗下自己係暑假可以有咩做

突然間諗番起自己d成績,好後悔

自己冇溫書,特別係中史,諗住合格比miss睇,可能因為我地班的成績好d,姖可以唔洗走

但係最終都唔合格

我諗起左一首歌,好適合我地而家聽

送比2A班的伙伴們

棒棒堂-我們之間

這一段時間
有著什麼樣的畫面
喜怒哀樂全寫在日記裡面
發現 每一頁全都是 慶典
所有的故事都值得紀念

現實的考驗
我們說好一起面對
不管多久多遠絕對不喊累
期待 彼此的美好的陰天
我們說好誰也不放棄誰

手牽著手(連成線最緊密的圓圈)
肩靠肩    (每一刻都好像在身邊)
深呼吸 做你最高的堡壘
風吹過的海邊 雨水下過的季節
讓我好想念

我們之間 不會有改變
相同的起點 一瞬間 變成了樂園
我們之間 轉了一大圈
相同的終點 會發現
所有的心願 會實現

現實的考驗
我們說好一起面對
不管多久多遠絕對不喊累
期待 彼此的美好的陰天
我們說好誰也不放棄誰

手牽著手(連成線最緊密的圓圈)
肩靠肩    (每一刻都好像在身邊)
深呼吸 做你最高的堡壘
風吹過的海邊 雨水下過的季節
讓我好想念

我們之間 不會有改變
相同的起點 一瞬間 變成了樂園
我們之間 轉了一大圈
相同的終點 會發現
所有的心願 會實現

我們之間 不會有改變
相同的起點 一瞬間 變成了樂園
我們之間 轉了一大圈
相同的終點 會發現

所有的心願
我們之間 Wo~~~~
一瞬間 變成了樂園
我們之間 轉了一大圈
相同的終點 會發現
所有的心願 會實現 會實現



2009 年 6 月 29 日  星期一   晴天


有打到嫁!!!!! 分類: 未分類

我有打到blog嫁~不過係好友先睇得

如果各位想睇但唔係好友的話,係msn add我

我會改為會員專看

係我的好友就睇完記得比cm呀!!!!!!嗚嗚嗚嗚



2009 年 6 月 28 日  星期日   陰晴不定


正呀!!!! 滿足 分類: 未分類

今日都好早起左身,食左個早餐,睇曬天使街~

之後係房睇電影~

大家知唔知邊個係林嘉欣呢?我阿媽好ike睇姖嫁!我都覺得姖好靚女

明乎其實人靚聲甜~

之後五點幾訓左,訓到八點先醒~去左海港酒樓食飯

叫左個龍蝦芝士麵,好好味呀!!!!!!

d龍蝦好入味,d麵好正~

下次先post相



好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言