最新文章
ON居?
You!
感覺
時間
2009 年 6 月 27 日  星期六   颱風


三世宿怨 分類: 未分類

今日比阿媽嘈醒左,叫我幫姖煲水~

之後訓唔番,睇書~天使街 23號好好睇呀!!!睇到第三集

之後表姐叫我出去飲茶,出到去,叫左兩籠蝦餃,話係為我而叫

我都唔鐘意食蝦餃''=  =

食左四隻~食到我死死下

之後上左去表姐屋企睇葉問

好正呀!特別係後面葉問同日本人打果陣

葉問張d日本人好似沙包咁打,好似打機咁~好激呀!!!!!!!!!!!!!

之後7aunt婆同十aunt上到離~

唔知點解我同7aunt好似永世都有怨恨咁

次次見到面都會嗌交,但我就永遠都諗唔起我對姖做過d咩~

唔知係唔係上天注定我同姖係怨家呢



2009 年 6 月 26 日  星期五   晴天


近況 + 考試成績 分類: 未分類

近依幾日冇打,講番先

考試完左果日去左aunt屋企食飯,

一去到我表姐好似賭徒咁勁嗌開table打牌

打到食飯先肯收手,打到手痛呀~

______________________________________________________________________

今日對卷,成績如下

中文 : 卷一-64.5(有史以離最高分一次)

英文 : 67.5(最高76)

數學 : 兩份都唔合格

其他果d唔知

依排一番到屋企就訓教,訓到傻曬



2009 年 6 月 22 日  星期一   晴天


勁hea~ 分類: 未分類

琴日訓到十點幾,比人嘈醒左~要出去拜山

出到去,上完香,燒完野,hea左陣

頂!!!!!個死人三伯問三問四,問我父親節有咩表示喎~

有咩表示關你q事咩!!!!!!!!你個女都唔q理你啦,仲理人d野

之後落左樓,買m記,番歸~

夜晚去左打邊爐,叫碟野,n年之後先到~

___________________________________________________________--

今日買埋早餐先番學校,望左一陣張ws,冇溫到~

去禮堂考,做曬份野仲有時間淨~份野miss蔡出,唔係好難

小息上左圖書館hea,last幾分鐘先去飲野

之後listening,有幾題聽唔清楚~

放左去kfc食野,食完野hea左半粒鐘

番歸訓教



2009 年 6 月 20 日  星期六   晴天


驚驚~~~~~ 分類: 未分類

今日訓到九點幾,出左沙田打波~

熱死我,同班fd打到一點幾,去左食野

食完野,有人車我地番馬鞍山,去左個fd屋企hea左陣

之後去K買野食,番到屋企,on msn~

之後玩倉鼠,打機~

嚇死我!!!!!!!

玩玩下電腦,見到有隻生物係地下到扒緊

望一望先知隻倉鼠推開左道門,扒到出離

星期一考英文呀!

要加油呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!英文幾角



2009 年 6 月 19 日  星期五   晴天


考試第五日~ 分類: 未分類

今日一早番去抄校規,早餐都冇食到~

上到classroom,Miss話放左要留低,個個都以為發生咩事咁~

第一樣係中文,Miss葉監考,班男仔係咁問miss,mis好唔得閒呀~

第一次做曬份野,仲要係中文,算比面喇~

小息望住bo,s得娜同joanne玩,笑死~

之後listening,個miss新離,對學校d野好似乜都唔知咁~

成班男仔一路講,個miss好得意,講左句'我乜都唔知嫁',個樣好好笑

睇卷果三分鐘照同miss傾,個pk死人賣魚勝入左離

以為自己好smart,覺得我地恰miss

同miss講可照擇名

你收皮啦!係恰都恰你先啦!冇撚野呀你~都on鳩鳩!!!!!!唔係因為你入離阻訂,搞到我地聽唔到第一題,死q開啦你!!!!!!!

最終份野miss左幾題,唔理

放左換完衫,去左搵polly~死人annie許,又話陪polly買野,點知最早閃人果個又係姖

係學校仲叫我行開,正八婆!!!!!!!!!!!

之後去左打機,7點幾先番歸~番到屋企得我一個

今晚自己食自己~~



好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言