|
|
| 三世宿怨 |
分類: 未分類 |
今日比阿媽嘈醒左,叫我幫姖煲水~
之後訓唔番,睇書~天使街 23號好好睇呀!!!睇到第三集
之後表姐叫我出去飲茶,出到去,叫左兩籠蝦餃,話係為我而叫
我都唔鐘意食蝦餃''= =
食左四隻~食到我死死下
之後上左去表姐屋企睇葉問
好正呀!特別係後面葉問同日本人打果陣
葉問張d日本人好似沙包咁打,好似打機咁~好激呀!!!!!!!!!!!!!
之後7aunt婆同十aunt上到離~
唔知點解我同7aunt好似永世都有怨恨咁
次次見到面都會嗌交,但我就永遠都諗唔起我對姖做過d咩~
唔知係唔係上天注定我同姖係怨家呢
|
2009 年 6 月 26 日 星期五  |
| 近況 + 考試成績 |
分類: 未分類 |
近依幾日冇打,講番先
考試完左果日去左aunt屋企食飯,
一去到我表姐好似賭徒咁勁嗌開table打牌
打到食飯先肯收手,打到手痛呀~
______________________________________________________________________
今日對卷,成績如下
中文 : 卷一-64.5(有史以離最高分一次)
英文 : 67.5(最高76)
數學 : 兩份都唔合格
其他果d唔知
依排一番到屋企就訓教,訓到傻曬 |
2009 年 6 月 22 日 星期一  |
| 勁hea~ |
分類: 未分類 |
琴日訓到十點幾,比人嘈醒左~要出去拜山
出到去,上完香,燒完野,hea左陣
頂!!!!!個死人三伯問三問四,問我父親節有咩表示喎~
有咩表示關你q事咩!!!!!!!!你個女都唔q理你啦,仲理人d野
之後落左樓,買m記,番歸~
夜晚去左打邊爐,叫碟野,n年之後先到~
___________________________________________________________--
今日買埋早餐先番學校,望左一陣張ws,冇溫到~
去禮堂考,做曬份野仲有時間淨~份野miss蔡出,唔係好難
小息上左圖書館hea,last幾分鐘先去飲野
之後listening,有幾題聽唔清楚~
放左去kfc食野,食完野hea左半粒鐘
番歸訓教 |
2009 年 6 月 20 日 星期六  |
| 驚驚~~~~~ |
分類: 未分類 |
今日訓到九點幾,出左沙田打波~
熱死我,同班fd打到一點幾,去左食野
食完野,有人車我地番馬鞍山,去左個fd屋企hea左陣
之後去K買野食,番到屋企,on msn~
之後玩倉鼠,打機~
嚇死我!!!!!!!
玩玩下電腦,見到有隻生物係地下到扒緊
望一望先知隻倉鼠推開左道門,扒到出離
星期一考英文呀!
要加油呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!英文幾角 |
2009 年 6 月 19 日 星期五  |
| 考試第五日~ |
分類: 未分類 |
今日一早番去抄校規,早餐都冇食到~
上到classroom,Miss話放左要留低,個個都以為發生咩事咁~
第一樣係中文,Miss葉監考,班男仔係咁問miss,mis好唔得閒呀~
第一次做曬份野,仲要係中文,算比面喇~
小息望住bo,s得娜同joanne玩,笑死~
之後listening,個miss新離,對學校d野好似乜都唔知咁~
成班男仔一路講,個miss好得意,講左句'我乜都唔知嫁',個樣好好笑
睇卷果三分鐘照同miss傾,個pk死人賣魚勝入左離
以為自己好smart,覺得我地恰miss
同miss講可照擇名
你收皮啦!係恰都恰你先啦!冇撚野呀你~都on鳩鳩!!!!!!唔係因為你入離阻訂,搞到我地聽唔到第一題,死q開啦你!!!!!!!
最終份野miss左幾題,唔理
放左換完衫,去左搵polly~死人annie許,又話陪polly買野,點知最早閃人果個又係姖
係學校仲叫我行開,正八婆!!!!!!!!!!!
之後去左打機,7點幾先番歸~番到屋企得我一個
今晚自己食自己~~ |
« | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | ... | 92 | »
|
|