最新文章
ON居?
You!
感覺
時間
2009 年 5 月 31 日  星期日   晴天


煩死 分類: 未分類

今日比阿媽嘈醒左兩次,十一點幾起左身~

之後落去買野,番到歸玩電腦~

之後條友話要睇碟,搵唔到個搖控,係度嘈,又叫我起身,又話搬開張sofa搵

煩q住曬,搞到我發火,聽電話dum電話,打字勁太力(sor呀~鍵盤),仲係電話勁串我阿媽~

最後火到極點,off左部碟機,開行個喇叭煲劇!

之後佢地出左去,即刻開冷氣~涼曬!

張果兩隻成人比人恰的倉鼠放埋一齊,到佢地打交

而家全部在zzzzzzz中,好cute呀!!!!!!!!!

隻大倉鼠唔慣,一起身就係咁咬個籠,琴日仲開埋個口,自己行左落地下

好彩見到,如果唔係都唔知係邊度搵番佢~



2009 年 5 月 30 日  星期六   晴天


倉鼠~奇景! 分類: 未分類

今日訓到十二點先起身~

一起身就見到隻大倉鼠同兩隻細倉鼠個籠對調左~

兩隻細一落到個長方形的籠就打交,相反,隻大嫁就掛住zzzzzzzzzz,成四點p.m都未起身

有隻bb倉鼠隻耳傷左呀,但之後望下佢,冇流血~

_____________________________________________________

之前同大家提到的科學統測,奇景地pass左呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

自己都嚇左一跳,有一prt亂做嫁,都有6分~

上堂都冇乜野發生,PE堂考羽毛球,我諗都係fail~



2009 年 5 月 28 日  星期四   晴天


攰 + 擔心 分類: 未分類

今日訓到十點幾,之後落左去打波~

有兩個唔知小學定中學的小朋友,玩花式好叻~之後先知原來佢地係跳舞嫁!

打左兩場,冇乜點入波~

之後離多幾個,玩3 on 3,好激~

send左個sms比上一篇blog中的朋友,姖冇回我~有d擔心姖

雖然識左姖唔耐,但係都驚姖會有咩事!

希望姖手術成功,星期五仲記得番學校搵我追債啦~

今日冇野好打~就在這裡完結吧,Bye Bye!

P.S記得留下cm呀!!!!!大家~



2009 年 5 月 26 日  星期二   陰晴不定


唔明白!!!!???? 忿怒 分類: 未分類

今日就快番到學校先離落雨,好彩冇濕曬~

換堂,第一堂通識,想訓教~訓唔到

第二堂數學,小測~阿sir話我進步左(下學期開始勁退步),當然啦~因為對住張WS離做,換左d數字就得

第三四堂,VA。要畫畫,比隻馬〝嬲〞我地,加野上去~有人睇堂,leo同honny唔敢咁嘈~

第五堂,又廢講!kitty嬸比佢叫左出去~kitty嬸一番課室就勁爆粗,見到想笑!

第六堂,Eng~Dict唔係咁熟,d中文調轉曬,fail梗了!!!!!!!!!!!!

第7堂,通識again~冇事發生

第八堂,music-睇番上年d野,有d好笑~又係〝卡門〞同〝天鵝湖〞=悶!!

之後IS統測,唔係咁識做~亂寫一輪!pass就係奇景

去團契,半粒鐘都唔洗就走人~

又要抄書喇!!!!!!!!都唔明miss要我地抄離做乜!?

抄完咪又係dum落垃圾筒!浪費曬我的筆墨!!!!!!!!!!!!



2009 年 5 月 25 日  星期一   晴天


倉鼠BB AND太遲了 分類: 未分類

今日為大家介紹13隻倉鼠入面最細果隻

仲未幫佢改名~都唔知叫佢咩好-3-

廢話唔講咁多,比佢d相相大家睇下

佢自己一個住一個籠,以防佢比其他百厭鼠恰~

______________________________________________________________________

今日上英文堂勁眼訓~以半醒半訓的狀態渡過

數學堂,d人見到stand冇交電話,第二個小息又唔話比miss聽,冇用!

中文,冇乜點嘈到

中史堂,miss入到離之後驚驚地,因為我地出其地靜~之後做WS,d形式唔同曬,有d唔識

之後上LSE,kitty嬸做推售員,又扯衫,又恐嚇,勁好笑!

之後陳霆廢勁大聲講stand冇交電話,miss check書包,乜野都冇~

因為已經太遲了,由數學堂到last一堂,大把時間比佢收埋啦!

唔知遲d又有d咩,可以比我地報串呢?



好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言