|
|
2009 年 5 月 31 日 星期日  |
| 煩死 |
分類: 未分類 |
今日比阿媽嘈醒左兩次,十一點幾起左身~
之後落去買野,番到歸玩電腦~
之後條友話要睇碟,搵唔到個搖控,係度嘈,又叫我起身,又話搬開張sofa搵
煩q住曬,搞到我發火,聽電話dum電話,打字勁太力(sor呀~鍵盤),仲係電話勁串我阿媽~
最後火到極點,off左部碟機,開行個喇叭煲劇!
之後佢地出左去,即刻開冷氣~涼曬!
張果兩隻成人比人恰的倉鼠放埋一齊,到佢地打交
而家全部在zzzzzzz中,好cute呀!!!!!!!!!
隻大倉鼠唔慣,一起身就係咁咬個籠,琴日仲開埋個口,自己行左落地下
好彩見到,如果唔係都唔知係邊度搵番佢~
|
2009 年 5 月 30 日 星期六  |
| 倉鼠~奇景! |
分類: 未分類 |
今日訓到十二點先起身~
一起身就見到隻大倉鼠同兩隻細倉鼠個籠對調左~
兩隻細一落到個長方形的籠就打交,相反,隻大嫁就掛住zzzzzzzzzz,成四點p.m都未起身
有隻bb倉鼠隻耳傷左呀,但之後望下佢,冇流血~
_____________________________________________________
之前同大家提到的科學統測,奇景地pass左呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
自己都嚇左一跳,有一prt亂做嫁,都有6分~
上堂都冇乜野發生,PE堂考羽毛球,我諗都係fail~ |
2009 年 5 月 28 日 星期四  |
| 攰 + 擔心 |
分類: 未分類 |
今日訓到十點幾,之後落左去打波~
有兩個唔知小學定中學的小朋友,玩花式好叻~之後先知原來佢地係跳舞嫁!
打左兩場,冇乜點入波~
之後離多幾個,玩3 on 3,好激~
send左個sms比上一篇blog中的朋友,姖冇回我~有d擔心姖
雖然識左姖唔耐,但係都驚姖會有咩事!
希望姖手術成功,星期五仲記得番學校搵我追債啦~
今日冇野好打~就在這裡完結吧,Bye Bye!
P.S記得留下cm呀!!!!!大家~ |
唔明白!!!!????  |
分類: 未分類 |
今日就快番到學校先離落雨,好彩冇濕曬~
換堂,第一堂通識,想訓教~訓唔到
第二堂數學,小測~阿sir話我進步左(下學期開始勁退步),當然啦~因為對住張WS離做,換左d數字就得
第三四堂,VA。要畫畫,比隻馬〝嬲〞我地,加野上去~有人睇堂,leo同honny唔敢咁嘈~
第五堂,又廢講!kitty嬸比佢叫左出去~kitty嬸一番課室就勁爆粗,見到想笑!
第六堂,Eng~Dict唔係咁熟,d中文調轉曬,fail梗了!!!!!!!!!!!!
第7堂,通識again~冇事發生
第八堂,music-睇番上年d野,有d好笑~又係〝卡門〞同〝天鵝湖〞=悶!!
之後IS統測,唔係咁識做~亂寫一輪!pass就係奇景
去團契,半粒鐘都唔洗就走人~
又要抄書喇!!!!!!!!都唔明miss要我地抄離做乜!?
抄完咪又係dum落垃圾筒!浪費曬我的筆墨!!!!!!!!!!!! |
2009 年 5 月 25 日 星期一  |
| 倉鼠BB AND太遲了 |
分類: 未分類 |
今日為大家介紹13隻倉鼠入面最細果隻 
仲未幫佢改名~都唔知叫佢咩好-3-
廢話唔講咁多,比佢d相相大家睇下

佢自己一個住一個籠,以防佢比其他百厭鼠恰~
______________________________________________________________________
今日上英文堂勁眼訓~以半醒半訓的狀態渡過
數學堂,d人見到stand冇交電話,第二個小息又唔話比miss聽,冇用!
中文,冇乜點嘈到
中史堂,miss入到離之後驚驚地,因為我地出其地靜~之後做WS,d形式唔同曬,有d唔識
之後上LSE,kitty嬸做推售員,又扯衫,又恐嚇,勁好笑!
之後陳霆廢勁大聲講stand冇交電話,miss check書包,乜野都冇~
因為已經太遲了,由數學堂到last一堂,大把時間比佢收埋啦!
唔知遲d又有d咩,可以比我地報串呢? |
« | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | ... | 92 | »
|
|