今日番到學校先買早餐,但冇乜胃口~
音樂堂,一直玩,仲後遲左上chinese堂
中文-冇帶書,罰抄,抄到d字連我都睇唔明~-3-
V.A堂-畫物件的變化.
數學-冇乜野~
英文-做小組討論,又要調位,答錯又要罰,唔明miss想點!
lunch果陣食左吳生幾啖飯,比佢話盒飯係我ga~到最後佢都係食唔曬!
通識-睇左一段片,之後就ZZZZZZZZZZZZZZ,直到落堂~
_______________________________________________________
話說琴日有隻倉鼠係night走左佬~(冇錯!就係咁日果隻)
今日我細佬唔洗番學,就叫佢係屋企等隻野出現~
最後,我細佬將倉鼠d糧食擺左去第二邊,佢就以為有野食,走左出離~
而家十二隻倉鼠要用6個,!應用係7個籠分開~
第一個籠-最大果隻倉鼠
第二個-走左兩晚佬果隻(個身白色,隻眼係紅色~好cute嫁)
第三個-好似孖仔果兩隻~(當餵水的時候,兩隻走埋一齊,個樣真係好似倉鼠嫁!!!!!!!)
第四個大籠-入面有7隻細倉鼠!(成日打交,好煩!!!!!!)仲咬到有d倉鼠流血
第五個-成人比人恰果隻(個身灰色,隻眼都係紅色)比人打流血的其中一份子
第六個-成人恰人果隻(個身白色中帶點黑色)
第7個-最細隻的BB!!!!!!好得意嫁!(就係我之前pose相果隻)今日佢比人打到流血呀!!!!!!
_____________________________________________________________--
記得比cm呀!!!!!!!!!大家~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ |