最新文章
ON居?
You!
感覺
時間
2009 年 6 月 5 日  星期五   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:msn搵我 )


2009 年 6 月 4 日  星期四   酷熱


爽呀!!!!!!!!!!sad 分類: 未分類

今日食埋早餐先番學~番到去做埋通識ws~

家政整餃子,ok唔錯~

科學-睇片~

數學-睇書~中史比阿sir用埋,見唔到miss~

lunch食曬餃子~

通識,睇堂,訓左一陣

冇中文

________________________________________________________________________

中文調左去聽日~難得星期五都要對住佢,xyz!@#$%^&*



2009 年 6 月 3 日  星期三   晴天


嚇死! 疲倦 分類: 未分類

今日買完早餐就番學校~坐左一陣,番左課室

科學堂,訓唔到~~

上左實驗室大叫,最勁係honny,128!最後一成班一齊嗌,都係130-3-

普通話,又考口試~不過仲未到我

中文堂,玩墨水(紅色)~吳生將d墨水整落隻手度,扮曬野傷左,都幾真下!!!!

數學,無無聊聊地過~不過我前面同我隔離前面果個就〝傷痕〞滿身~

係咁攞筆畫對方,仲搬埋table出埋位,ktty嬸死都唔罷休,Bo都驚左姖!

lunch個小息唔放人,做小組討論!

頂你個肺!annie許條友,乜撚都唔寫落去,全部都我幫姖寫完先讀,你冇撚野呀化!

乜q都唔做,番離獻世呀!

英文堂,miss又叫我去搵奸田~奸田一去到吳太到,吳太就拉埋拉鍊避開佢~

週會勁悶!睇片多過睇drama~不過六四段野真係好high!

放學諗住可以一早番歸,但係去左門口先知條key係櫃筒,搞到我又要搭車番去攞!

________________________________________________________________________________________

隻大倉鼠好得意呀!一行近佢就成個傻仔樣咁望望下~好CutE呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!



2009 年 6 月 2 日  星期二   晴天


Boring~~~~&案件重演! 分類: 未分類

今日番到學校先買早餐,但冇乜胃口~

音樂堂,一直玩,仲後遲左上chinese堂

中文-冇帶書,罰抄,抄到d字連我都睇唔明~-3-

V.A堂-畫物件的變化.

數學-冇乜野~

英文-做小組討論,又要調位,答錯又要罰,唔明miss想點!

lunch果陣食左吳生幾啖飯,比佢話盒飯係我ga~到最後佢都係食唔曬!

通識-睇左一段片,之後就ZZZZZZZZZZZZZZ,直到落堂~

_______________________________________________________

話說琴日有隻倉鼠係night走左佬~(冇錯!就係咁日果隻)

今日我細佬唔洗番學,就叫佢係屋企等隻野出現~

最後,我細佬將倉鼠d糧食擺左去第二邊,佢就以為有野食,走左出離~

而家十二隻倉鼠要用6個,!應用係7個籠分開~

第一個籠-最大果隻倉鼠

第二個-走左兩晚佬果隻(個身白色,隻眼係紅色~好cute嫁)

第三個-好似孖仔果兩隻~(當餵水的時候,兩隻走埋一齊,個樣真係好似倉鼠嫁!!!!!!!)

第四個大籠-入面有7隻細倉鼠!(成日打交,好煩!!!!!!)仲咬到有d倉鼠流血

第五個-成人比人恰果隻(個身灰色,隻眼都係紅色)比人打流血的其中一份子

第六個-成人恰人果隻(個身白色中帶點黑色)

第7個-最細隻的BB!!!!!!好得意嫁!(就係我之前pose相果隻)今日佢比人打到流血呀!!!!!!

_____________________________________________________________--

記得比cm呀!!!!!!!!!大家~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



2009 年 6 月 1 日  星期一   酷熱


喊~(唔係我)&搵番喇!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 分類: 未分類

今日買完早餐番學校,比人追債!

之後上英文,份green WS亂做都pass~

數學堂又學新野~明左d

中文,又一份垃圾綜合練習(而家想點呀?比份咁嫁野我地做,仲要話埋係中一ga,有冇野呀你!)~

亂作埋篇文就交左~

今日annie勁比人恰,kitty嬸仲慘,無啦啦比華dee打左一野(華dee打得好大力呀~~仲好響添!),喊左一兩個字

bo都比班男仔恰,又喊!兩條友係度喊~(想點呀?又唔係鬥喊比賽!!!)

不過後尾兩個都冇事,仲有講有笑~真係勁!

講番d同篇文章名有關ga野!

話說有兩隻倉鼠成日打交,但係屋企冇咁多個籠,唯有搵d野隔住佢地

訓教之前都冇乜野,但係一訓醒就......

有一隻唔知點樣扒左出離,嚇死我呀!!!!!!!!!!!!!

今日一番到屋企就再搵過~點知就係餵班倉鼠入水的時候,佢自己行番出離~

之後仲再次扒左出離~好彩今次我見到姐~

倉鼠呀,倉鼠!你唔好再走喇!如果唔係下次你唔自己行番出離的話

我要打999嫁喇!!!!!!!

講下姐~真係咁的話,實會比班police哥哥(唔好理係阿哥定阿伯住~)鬧一餐!



好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言