今日十二點就醒左
起左身之後落左街買飯食
我發覺而家......
又唔係厭身
但係落左街之後 , 望住d野食
都唔知食咩好
之後揀左個飯
奇蹟地食曬
之後MSN同人傾計
睇電視
有溏心風暴睇
Sa Aunt好正!!!!!!
之後阿媽打比我
話今晚食pizza , 要我比錢
不過送pizza個人係阿媽番左屋企都未出現
pizza錢都係阿媽比
______________________________________________________________________________________-
星期六 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
要過一個最有意義的生日
|