最新文章
ON居?
You!
感覺
時間
2009 年 7 月 15 日  星期三   酷熱


史迪仔!!!!! 分類: Pass

今日出左沙田打波

打打下,有個細佬女望住我地

我個fd拉左我閃人

番到屋企,DAD訓緊教

on msn同個fd傾計,姖去完camp

不過姖訓唔著

之後出左去打邊爐

食到好飽~

番到去,第一時間去OK

買完野之後折印花

換左隻SpA史迪仔~~~~~~

好得意呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



2009 年 7 月 14 日  星期二   酷熱


搵番兩隻 愉快 分類: Pass

今日訓到十二點先醒~冇出街

目的就係等琴日走左佬的倉鼠出現

兩隻BB自己出番離~

等緊隻阿媽出現



2009 年 7 月 13 日  星期一   晴天


眼訓死了 分類: Pass

話說琴日淩晨一點幾send左個sms比我,叫我今日十一點去飲茶

九點起左身,但係都頂唔順~訓到十點先行落床

之後就執身,出門口

不過出門口之前有樣野要顧累,就係生左BB果隻倉鼠連BB都唔見左.所以我唔可以輕鬆咁出門口

之後到左富豪,等左一陣~

飲茶果陣d員工態度勁唔友善

之後上左我表姐屋企

由於姖地個工人下個月先到,所以上到去之後,姖地都係執屋

食完飯之後就番歸



2009 年 7 月 12 日  星期日   晴天


原班升???? 分類: 未分類

今日番學校攞成績表~

原來係計一年過的成績~最後都係得兩科唔合格

由開學到而家的家長日,幾次都係見黃sir~

唔想做暑期作業呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

阿sir話中三都係原班升~

唔知係唔係真ga呢?



2009 年 7 月 11 日  星期六   晴天


家長日殺到 分類: Pass

hey~~~~~

聽日就係家長日喇!!!!!!!!!大家緊唔緊張呢?

我自己勁驚~因為有好多科都唔pass

大家的心情如何?



好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言