今日出左沙田打波
打打下,有個細佬女望住我地
我個fd拉左我閃人
番到屋企,DAD訓緊教
on msn同個fd傾計,姖去完camp
不過姖訓唔著
之後出左去打邊爐
食到好飽~
番到去,第一時間去OK
買完野之後折印花
換左隻SpA史迪仔~~~~~~
好得意呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
今日訓到十二點先醒~冇出街
目的就係等琴日走左佬的倉鼠出現
兩隻BB自己出番離~
等緊隻阿媽出現
話說琴日淩晨一點幾send左個sms比我,叫我今日十一點去飲茶
九點起左身,但係都頂唔順~訓到十點先行落床
之後就執身,出門口
不過出門口之前有樣野要顧累,就係生左BB果隻倉鼠連BB都唔見左.所以我唔可以輕鬆咁出門口
之後到左富豪,等左一陣~
飲茶果陣d員工態度勁唔友善
之後上左我表姐屋企
由於姖地個工人下個月先到,所以上到去之後,姖地都係執屋
食完飯之後就番歸
今日番學校攞成績表~
原來係計一年過的成績~最後都係得兩科唔合格
由開學到而家的家長日,幾次都係見黃sir~
唔想做暑期作業呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
阿sir話中三都係原班升~
唔知係唔係真ga呢?
hey~~~~~
聽日就係家長日喇!!!!!!!!!大家緊唔緊張呢?
我自己勁驚~因為有好多科都唔pass
大家的心情如何?