今日都係行路番學
臨急臨忙做左Eng書
第一 , 二 堂 - H.E
成堂係度hea , 我一D都唔識畫!
第三堂 - Maths
Help!
第四堂 - Eng
份WS.........
第五堂 - 中文
默書......好險~
第六堂 - Maths Again
勁想訓!
Lunch好亂
飯長..........
Lunch之後係Hall玩Uno~Grace......唉~
Last一堂 - Eng
時間過得幾快下~
功課輔導
後面做壁報
放左學~
留低左
整完就走左
唔知聽日miss會唔會鬧~:p
自己整野食
______________________________________________________-------------------------___________________________
Grace!我同你一開始就好似仇人咁
中二要去上海 , 整海報做野果陣就只有嗌交 , 嗌交 同 嗌交
有時候叫你都唔應我
不過當今年開始要係Hall當值之後同你玩Uno , 波子棋果陣
先發覺你好好笑
特別係第一日
你坐左落地下
笑死我地
不過如果我地玩果陣你慢吞吞的話
以後唔預你玩!
|